رییس هیات دوومیدانی همدان: نتایج جوانان استان در قهرمانی کشور هدفمند بود


رییس هیات دوومیدانی همدان: نتایج جوانان استان در قهرمانی کشور هدفمند بود

همدان- ایرنا- رییس هیات دوومیدانی همدان گفت: نتایج کسب شده دوندگان منتخب جوانان این استان در مسابقات قهرمانی کشور هدفمند بود و به آنچه که انتظار داشتیم، دست یافتیم.

«مسعود بنوان» روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت‌ها که به میزبانی شهر اراک برگزار شد،هفت مدال رنگارنگ در مواد مختلف کسب کردیم و پیش بینی این موفقیت را داشتیم.

وی اضافه کرد: پوریا اسحاقی ۲ طلا در مواد هزار و ۵۰۰ و سه هزار متر، امیر حسین اسدی منش مدال طلای پیاده روی، مهدی لقمانی ادهم ۲ نشان نقره در مواد ۸۰۰ و هزار و ۵۰۰ متر، محمد حسن الست مدال نقره پیاده روی و امیرحسین جهانی نشان برنز پرتاب دیسک را برای تیم منتخب استان همدان در این مسابقات کسب کردند.

بنوان خاطرنشان کرد: باتوجه به تعویق بازی‌های آسیایی چین این فرصت را داریم تا با تلاش و تمرین بیشتر بتوانیم سهم حداکثری در ترکیب تیم ملی اعزام به این مسابقات مهم بین المللی داشته باشیم.

وی افزود: رقابت‌های کشوری در اراک از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و همه ورزشکاران در سطح آمادگی مناسب قرار داشتند.

بنوان اظهار داشت: نتایج به دست آمده در این مسابقات نشان داد که به پیشرفت قابل توجهی رسیده‌ایم و هدفگذاری ما که حضور پرشمار در میادین بین المللی است، به خوبی طی می‌شود.

رییس هیات دو ومیدانی همدان با قدردانی از تلاش مربیان سازنده دو ومیدانی این استان گفت: کار اصلی برعهده آن‌ها است و از مربیان باتجربه و مطرح در سطح استان بهره مند هستیم.

وی یادآور شد: هدف ما کسب سهمیه‌های المپیک و بازی‌های آسیایی آینده است و می‌خواهیم در سطوح بین المللی در ترکیب تیم ملی کشورمان حضور پرشمار داشته باشیم.

هم اکنون بیش از پنج هزار دونده در سطح استان همدان فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش