قیمت ارز‌های دیجیتالی در 23 اردیبهشت/نوسان بیت کوین در کانال 30 هزار دلار


قیمت ارز‌های دیجیتالی در 23 اردیبهشت/نوسان بیت کوین در کانال 30 هزار دلار

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 581.52 میلیارد دلار، در رتبه 1 بازار قرار داشته و سهم 42.66 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی در 23 اردیبهشت/نوسان بیت کوین در کانال 30 هزار دلار

به گزارش راهبرد معاصر بیت‌کوین در یک هفته گذشته حدود ۲۲ درصد ریزش کرد و برخی از ارزها هم بیش از ۵۰ درصد سقوط کردند. این در حالی است که انتظار می‌رفت، بیت کوین شناخته شده ترین ارز دیجیتالی جهان در محدوده ۳۰ هزار دلاری باقی بماند، اما دیروز صبح بیت‌کوین تا ۲۶ هزار و ۸۰۰ دلار سقوط کرد و حالا دوباره امروز در محدوده ۳۰ هزار دلار در نوسان است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۸۱.۵۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۶۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۵۱.۵۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۵۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۹.۲۳ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۵.۹۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد./باشگاه خبرنگاران

قیمت ارز‌های دیجیتالی

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین 30,345 ۹۵۰,۸۸۶,۵۷۲
اتریوم 2,078 ۶۵,۱۲۲,۵۰۵
تتر 0.99 ۳۱,۲۵۴
یو اس دی کوین 1 ۳۱,۳۴۳
بایننس کوین 303 ۹,۵۰۸,۱۰۱
ریپل 0.43 ۱۳,۷۷۲
کاردانو 0.54 ۱۶,۹۸۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا