بسیج پزشکی به محرومان مشکین دشت البرزخدمات رایگان ارائه می دهد


بسیج پزشکی به محرومان مشکین  دشت البرزخدمات رایگان ارائه می دهد

کرج - ایرنا - بخشدار مشکین دشت شهرستان فردیس استان البرزاعلام کرد: بسیج پزشکی برای ارائه خدمات رایگان به محرومان در این پرجمعیت وارد میدان شده است.

«مهدی امامقلی وند »روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هماهنگی به عمل آمده جامعه بسیج پزشکی شبکه بهد اشت و درمان فردیس ، مجمع خیرین فاطمی و بخشداری تیمی از پزشکان متشکل از پزشک عمومی، ماما، مشاور تغذیه و روانشناس در مساجد محلات مشکین دشت مستقر شده اند که اولویت با مناطق کم برخوردار است .

وی اضافه کرد: تیم پزشکی از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲:۳۰ روزهای سه شنبه هر هفته خدمات رایگان به مردم مشکین دشت ارائه می دهد که تاکنون در مناطق کریم آباد و حسن آباد انجام شده است.

وی اظهار داشت: هفته آینده روز سه شنبه نوبت سوم تیم پزشکی در منطقه سراب مشکین دشت مستقر می شوند تا مردم بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی این تیم پزشکی بهره مند شوند.

بخشدار مشکین دشت گفت: این اقدام با هدف کمک درمانی ه افراد نیازمند و قشرهای کم درآمد انجام می شود و درصورت نیاز بیماران به پزشکان متخصص معرفی می شوند تا با کمترین هزینه درمان شوند.

امامقلی وند، نبود مراکز درمانی در مشکین دشت را یکی از مهمترین مشکلات دانست ، افزود: شهر مشکین دشت با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت چهار خانه بهداشت دارد که به صورت پاره وقت خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: در حال پیگیری هستیم تا از ظرفیت بخش خصوصی برای راه اندازی یک کلینیک درمانی تخصصی برای مشکین دشت اقدام شود اگر بیمارستان دولتی فردیس راه اندازی شود قسمت اعظمی از مشکلات درمانی مرتفع خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی