تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی موجب از بین رفتن رانت و فساد می‌شود


تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی موجب از بین رفتن رانت و فساد می‌شود

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی و پرداخت آن به مصرف کننده نهایی موجب از بین رفتن رانت و فساد در این حوزه می‌شود.

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: صحبت‌های رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم درباره اصلاحات ایجاد شده در یارانه ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی موجب ایجاد آرامش در میان مردم شد.

وی افزود: واقعیت مربوط به اصلاح صورت گرفته درباره تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی باید در ادامه نیز برای مردم مستمر شفاف‌سازی شود و مردم در جریان کار قرار گیرند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام ها باید دقت داشته باشند از هر مصاحبه‌ای که موجب ایجاد نگرانی برای مردم شود و برای جامعه دغدغه ایجاد کند، پرهیز کنند و همانطور که رئیس جمهور در صحبت‌های خود موجب ایجاد آرامش در جامعه شد، دیگر مقام ها و مسوولان نیز به همین شکل عمل کنند.

حسن‌پور بیگلری خاطرنشان کرد: تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی یا همان ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی و پرداخت آن به مصرف کننده نهایی موجب از بین رفتن رانت و فساد در این حوزه می‌شود.

وی افزود: امیدواریم که در ادامه کار نیز دولت آیت‌الله رئیسی در اجرای این طرح موفقیت کامل داشته باشد و ما نیز در کنار دولت هستیم و از این اقدام دولت حمایت می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو