تصاویر رسمی و اطلاعات چری آریزو 5 GT منتشر شد


تصاویر رسمی و اطلاعات چری آریزو 5 GT منتشر شد

شرکت چری طی چند سال اخیر تنوع فوق‌العاده‌ای را در سبد محصولات خود ایجاد کرده است. ایجاد زیرشاخه‌های متعدد از یک خودرو محبوب بخشی از استراتژی چری بوده است که حاصل آن عرضه مدل های مختلف از محصولاتی...

شرکت چری طی چند سال اخیر تنوع فوق‌العاده‌ای را در سبد محصولات خود ایجاد کرده است. ایجاد زیرشاخه‌های متعدد از یک خودرو محبوب بخشی از استراتژی چری بوده است که حاصل آن عرضه مدل های مختلف از محصولاتی همچون آریزو 5 است. به تازگی تصاویر رسمی عضو جدید این خانواده یعنی چری آریزو 5 GT منتشر شده است که یک سدان چینی اسپرت را به نمایش می‌کشد.

چری آریزو 5 GT براساس چری آریزو 5 پلاس ساخته شده است که در ایران آن را با نام آریزو 5 جدید می‌شناسیم. این خودرو از نسل جدید تجهیزات فنی چری بهره می‌برد و به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر با قدرت 197 اسب بخار و گیربکس هفت سرعته دوکلاچه مرطوب مجهز است. مطابق ادعای چری، شتاب صفر تا صد آریزو 5 جی تی تنها شش ثانیه است که رقمی مطلوب برای یک سدان اسپرت مقرون به صرفه محسوب می‌شود. بزرگترین رقیب چری آریزو 5 GT در بازار چین، ام جی 6 خواهد بود.

بزرگترین تفاوت چری آریزو 5 GT با دیگر تیپ‌های این خودرو، کیت بدنه‌ای است که به آن اضافه شده است. این کیت بدنه شامل قطعات تزیینی، خروجی‌های اگزوز دوبل و نشان GT است. علاوه برآن چری آریزو 5 GT به رینگ‌های 17 اینچی دو رنگ و کالیپرهای ترمز نارنجی رنگ مجهز شده است. تصاویر کابین این خودرو نیز شباهت غیرقابل انکار بین داشبورد چری آریزو 5 GT و چری آریزو 5 جدید را نشان می‌دهند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟