مورا در فرودگاه فرانکفورت نگه داشته شد


مورا در فرودگاه فرانکفورت نگه داشته شد

انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که در راه بازگشت از تهران او را در فرودگاه فرانکفورت آلمان بدون هیچ توضیحی نگه داشته اند. به گزارش اقتصادآنلاین خب نقل از ایرنا، این مقام بلندپایه اتحادیه اروپا که برای رایزنی درباره مذاکرات هسته ای وین به تهران آمده بود، در صفحه توئیتر خود نوشت: پلیس آلمان در راه بازگشت به...

به گزارش اقتصادآنلاین خب نقل از ایرنا، این مقام بلندپایه اتحادیه اروپا که برای رایزنی درباره مذاکرات هسته ای وین به تهران آمده بود، در صفحه توئیتر خود نوشت: پلیس آلمان در راه بازگشت به بروکسل از تهران، من را در فرودگاه فرانکفورت بدون هیچ توضیحی نگه داشته است.

این هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین با ابراز تعجب از اینکه چرا یک مقام ارشد اروپایی باید با چنین وضعیتی روبرو شود، افزود: یک مقام اتحادیه اروپا در حال ماموریت رسمی با داشتن گذرنامه دیپلماتیک اسپانیایی، تلفن های همراه و گذرنامه خود را درآورده (تحویل داده ) است.

مورا به عنوان هماهنگ‌ کننده مذاکرات رفع تحریم‌ها از سه‌شنبه گذشته به تهران سفر کرده بود تا اختلافات باقی‌مانده در مذاکرات وین را کاهش دهد.

او طی دو روز گذشته با معاون سیاسی وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران دیدار کرده و دیشب راهی بروکسل شد.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!