رییس فدراسیون دو و میدانی: برگزاری رقابت‌های ملی موجب انگیزه استعدادهای ورزشی می‌شود


رییس فدراسیون دو و میدانی: برگزاری رقابت‌های ملی موجب انگیزه استعدادهای ورزشی می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: برگزاری رقابت‌های ملی موجب انگیزه استعدادها و توسعه رشته های مختلف ورزشی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا هاشم صیامی روز جمعه در حاشیه برگزاری رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لرستان سالیان گذشته در ماده‌های مختلف دو و میدانی پیشرفت داشته و در حوزه سخت افزاری شرایط خوبی را مهیا کرده است.

وی گفت: همچنین لرستان با توجه به رده‌های پایه نوجوانان و جوانان و با حضور مداوم در مسابقات مختلف، ورزشکاران آماده ای را به جامعه دو و میدانی معرفی کرده است.

وی افزود: تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در سالیان گذشته موفق به کسب عناوین مختلف قهرمانی در بخش آقایان و بانوان داخل سالن شده که این ظرفیت ها با تلاش فراوان در چند سال اخیر به دست آمده است.

صیامی بیان کرد: توجه به ظرفیت های ورزشی در رشته های مختلف دو و میدانی اکنون منجر به برگزاری رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور در خرم آباد شده است که نفرات برتر برای اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی تلاش می‌کنند.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی های آسیایی گوانجو چین با شرکت ۲۵۰ ورزشکار و حضور دو و میدانی کاران مطرح کشور از جمله، احسان حدادی، مهدی پیرجهان و حسن تفتیان، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تختی و در بخش پرتاب ها نیز در مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور خرم آباد واقع در گلدشت شرقی درحال برگزاری است.

ورزشکاران در ماده های چهار در ۱۰۰متر امدادی، چهار در ۴۰۰ متر امدادی، ۱۱۰متر با مانع ۱۰گانه، ۲۰متر کیلومتر پیاده روی، ۱۰۰متر ۱۰گانه، پرش طول ۱۰گانه، ۱۰۰متر، پرش با نیزه، پرش طول، ۱۰۰متر با مانع، پرتاب وزنه ۱۰گانه، ۴۰۰متر، پرتاب چکش، پرش ارتفاع ۱۰گانه، ۴۰۰متر ۱۰گانه، پرش ارتفاع، پرتاب دیسک، یکهزار و ۵۰۰متر، پنج هزار متر، پرتاب دیسک ۱۰گانه، پرش سه گام، ۲۰۰متر، پرش با نیزه ۱۰گانه، ۸۰۰ متر، ۴۰۰متر با مانع، پرتاب نیزه ۱۰گانه، پرتاب وزنه، سه هزار متر بامانع، یکهزار ۵۰۰متر ۱۰گانه و ۱۰ هزار متر با هم رقابت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا