پاسخ تند به پیکه؛ دورغ نگو، تو برای مسی گریه نکردی!


پاسخ تند به پیکه؛ دورغ نگو، تو برای مسی گریه نکردی!

یکی از دوستان خانوادگی لیونل مسی به اظهارات جرارد پیکه واکنش تندی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته یکی از شوکه کننده ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال رقم خورد و لیونل مسی از بارسلونا جدا شد. به وضوح به نظر می رسید که فوق ستاره آرژانتینی علاقه مند است تا در نوکمپ به فوتبال خود پایان دهد اما مشکلات اقتصادی باشگاه بارسلونا و برخی مسائل دیگر باعث رقم خوردن این اتفاق شد تا مسی نهایتا مجبور به ترک بارسا شده و به پاری سن ژرمن نقل مکان کند.

پیش از این شایعاتی وجود داشت که جرارد پیکه تمایلی به ماندن لیونل مسی در بارسلونا نداشته است. با این حال مدافع بارسلونا در مصاحبه ای تاکید کرد که به خاطر جدایی مسی از بارسا گریه کرده است. او گفت: "وقتی مسی از بارسلونا جدا شد، من گریه کردم. من برای او اشک ریختم. برای دوران موفقی که در بارسا داشت. اگر می‌شد که تا پایان دوران فوتبالش در این تیم بماند عالی می‌شد.

پاسخ تند به پیکه؛ دورغ نگو، تو برای مسی گریه نکردی!

من درک می‌کنم که چرا مسی نتوانست قراردادش را تمدید کند. این باشگاه از نظر اقتصادی در شرایط بسیار بدی قرار داشت و دلیل آن اقدامات رییس قبلی و نحوه مدیریت او بر این باشگاه بود.
او درباره جایگاه این بازیکن آرژانتینی در نوکمپ اضافه کرد:« در آخر این تمامی اتفاقاتی است که در زندگی رخ می‌دهد. گاهی شما تصمیمی می‌گیرید و شرایط خوب پیش نمی‌رود. لیونل مسی برای بارسلونا و هواداران این تیم مثل خدا بود. اگر او در این تیم می‌ماند همه چیز عالی پیش می‌رفت."

با این وجود مصاحبه جرارد پیکه با واکنش تند یکی از دوستان خانوادگی لیونل مسی همراه شده است. روسیکه آگیلِرا با انتشار یک استوری اینستاگرامی در واکنش به مصاحبه پیکه نوشت: "پیکه تو خیلی دروغ‌گو هستی. نه تنها گریه نکردی (وقتی مسی رفت) که حتی به لاپورتا ​​گفتی که اگر می‌خواهد یک تیم برنده بسازد، باید مسی را بفروشد. همان مسی که وقتی کسی تو را نمی خواست، تو را از ساراگوسا نجات داد."

پاسخ تند به پیکه؛ دورغ نگو، تو برای مسی گریه نکردی!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد