امام جمعه بوشهر:با ملتهب کنندگان بازار برخورد عبرت آموز شود


امام جمعه بوشهر:با ملتهب کنندگان بازار برخورد عبرت آموز شود

بوشهر - ایرنا - امام جمعه بوشهر گفت: قوه قضائیه با متخلفانی مانند قاچاقچیان، محتکران و دیگر افرادی که با دست زدن به چنین تخلفاتی فضای اقتصادی و بازار را ملتهب می‌کنند برخوردی شدید و عبرت آموز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهر در جمع نمازگزاران بوشهری افزود: چنانکه رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کرد، امروز دولت کارهای اقتصادی بزرگی در پیش دارد که نیازمند همکاری همگانی در راستای اجرا، نظارت و مدیریت است.

وی افزود: به دنبال مصوبه مجلس و تاکید مداوم رهبری و برای تغییر فضایی که از قاچاق، گرانی‌های غیر منطقی و کاهش قدرت خرید مردم ایجاد شده بود، دولت مردمی تصمیم به اجرای طرح "مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها" گرفت تا این یارانه مستقیم به مردم برسد.

صفایی بوشهری ادامه داد: امید است سرانجام این طرح به اقتدار اقتصادی کشور، افزایش قدرت خرید مردم و توانمندی اقشار ضعیف جامعه باشد و با کمک هم از این پیچ اقتصادی به سلامت عبور کنیم.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: برای تحقق این امر در زمان کنونی نخست نظارت و سپس قاطعیت در برخورد با متخلفان ضروری است.

صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره ضرورت گنجاندن علوم نافع و حذف علوم غیر نافع از کتاب‌های درسی دانش‌آموزان، تاکید کرد: متصدیان امر هر چه زودتر برای تحقق این مهم اقدام کنند و کارشناسان استانی نیز برش استانی این موضوع را در خصوص آنچه در این کتاب‌ها درباره استان بوشهر بیان شده، تهیه کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: محتوای کتاب‌های درسی باید حاوی مطالبی باشد که دانش‌آموزانی دارای مهارت، با دانش، مدیر، دارای قدرت مقاومت و عملیات جهادی و متقی تربیت کند.

وی افزود: علم نافع علمی است که در مرحله نخست معرفت و سپس توانمندی و کارآمدی را برای دانش‌آموز در زندگی شخصی و اجتماعی به همراه داشته باشد.

صفایی بوشهر با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با رئیس جمهور سوریه، اظهارکرد: امروز توقع از جهان عرب، ورود به میدان عمل در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است حال آنکه برخی از این کشورها در راستای عادی سازی روابط با این رژیم و تضعیف مجاهدان فلسطینی گام برداشته‌اند.

وی افزود: چنانکه رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید کردند، سوریه در جنگی بین‌المللی پیروز شد و افزایش اعتبار جهانی این کشور برگرفته از اعتبار خط مقاومت و پایداری است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: تنها راه پیروزی بر جبهه استکبار مقاومت و ایستادگی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد