مدیر تیم فوتبال بانوان البرز : نداشتن زمین به دغدغه جدی برای تیم تبدیل شده است


مدیر تیم فوتبال بانوان البرز : نداشتن زمین به دغدغه جدی برای تیم تبدیل شده است

کرج - ایرنا - مدیر تیم نماینده البرز در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور گفت: نداشتن زمین برای تمرین با هدف آمادگی و حضور در رقابت ها امروز به یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه های ما تبدیل شده است.

«نسیم پیله ور» روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: بازیکنان ما از آمادگی نسبی خوبی برخوردار بوده و بیشتر نیز تلاش کردیم تا از نظر روحی و روانی بر روی آنها کار کنیم اما ما به شدت با مشکل سخت افزاری مواجه هستیم و به دلیل زیر کشت بودن زمین های چمن، زمینی برای تمرین نداشتیم.

تیم فوتبال بانوان استان البرز با نام" نماینده البرز" در رقابتهای لیگ برتر کشور حضور دارد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که با رایزنی موفق می شدیم که در یک نقطه دور که حدود یک ساعت در راه بودیم یک زمین پیدا و در آن تمرین کنیم.

پیله ور گفت: برای بازی امروز مقابل شهرداری سیرجان نیز در ۲ روز گذشته برای نخستین بار موفق شدیم که در زمینی تمرین داشته باشیم اما با تمام این مشکلات و ضعف هایی که وجود دارد امیدواریم که بتوانیم با غیرت و توان هر چه بیشتر در بازی های پیش روی حاضر شویم.

وی با اشاره به بازی امروز در ساعت ۱۷ این تیم مقابل شهرداری سیرجان در کرج تصریح کرد: خوشبختانه در این بازی مصدوم نداریم اما ۷۰ درصد بازیکنان ما بی تجربه و شناخته شده نیستند و با تلاش کادر فنی در تلاش هستیم تا فوتبال را به صورت اصولی آموزش ببینند و یک تیم خوبی برای استان تشکیل دهیم.

مدیر تیم "نماینده البرز" در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور ادامه داد: شهرداری سیرجان یک تیم قوی با بازیکنان نام آور و جنگنده است و امیدواریم بتوانیم جلوی این تیم خوب بازی کرده و نتایج خوبی را نیز کسب کنیم.

پیله ور ادامه داد: انتظار ما از بانوان البرزی این است که با حضور پرشور خود به عنوان تماشاچی در ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج از نظر روحی و روانی تیم را یاری دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاکید وزیر خارجه سوریه بر حق دفاع مشروع ایران در برابر رژیم صهیونیستی