مدیر تیم فوتبال بانوان البرز : نداشتن زمین به دغدغه جدی برای تیم تبدیل شده است


مدیر تیم فوتبال بانوان البرز : نداشتن زمین به دغدغه جدی برای تیم تبدیل شده است

کرج - ایرنا - مدیر تیم نماینده البرز در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور گفت: نداشتن زمین برای تمرین با هدف آمادگی و حضور در رقابت ها امروز به یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه های ما تبدیل شده است.

«نسیم پیله ور» روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: بازیکنان ما از آمادگی نسبی خوبی برخوردار بوده و بیشتر نیز تلاش کردیم تا از نظر روحی و روانی بر روی آنها کار کنیم اما ما به شدت با مشکل سخت افزاری مواجه هستیم و به دلیل زیر کشت بودن زمین های چمن، زمینی برای تمرین نداشتیم.

تیم فوتبال بانوان استان البرز با نام" نماینده البرز" در رقابتهای لیگ برتر کشور حضور دارد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که با رایزنی موفق می شدیم که در یک نقطه دور که حدود یک ساعت در راه بودیم یک زمین پیدا و در آن تمرین کنیم.

پیله ور گفت: برای بازی امروز مقابل شهرداری سیرجان نیز در ۲ روز گذشته برای نخستین بار موفق شدیم که در زمینی تمرین داشته باشیم اما با تمام این مشکلات و ضعف هایی که وجود دارد امیدواریم که بتوانیم با غیرت و توان هر چه بیشتر در بازی های پیش روی حاضر شویم.

وی با اشاره به بازی امروز در ساعت ۱۷ این تیم مقابل شهرداری سیرجان در کرج تصریح کرد: خوشبختانه در این بازی مصدوم نداریم اما ۷۰ درصد بازیکنان ما بی تجربه و شناخته شده نیستند و با تلاش کادر فنی در تلاش هستیم تا فوتبال را به صورت اصولی آموزش ببینند و یک تیم خوبی برای استان تشکیل دهیم.

مدیر تیم "نماینده البرز" در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور ادامه داد: شهرداری سیرجان یک تیم قوی با بازیکنان نام آور و جنگنده است و امیدواریم بتوانیم جلوی این تیم خوب بازی کرده و نتایج خوبی را نیز کسب کنیم.

پیله ور ادامه داد: انتظار ما از بانوان البرزی این است که با حضور پرشور خود به عنوان تماشاچی در ساعت ۱۷ در ورزشگاه انقلاب کرج از نظر روحی و روانی تیم را یاری دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا