توزیع گوشت مرغ منجمد در سیستان و بلوچستان آغاز شد


توزیع گوشت مرغ منجمد در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- مدیر کل پشتیبانی امور دام سیستان و بلوچستان گفت: به‌ منظورتامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم و ایجاد آرامش در بازار، از امروز/جمعه/ توزیع گوشت مرغ منجمد بصورت نامحدود در سطح استان آغاز شده است.

سیامک سرابندی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: قیمت هر کیلو گوشت مرغ منجمد برای مصرف کننده ۴٨ هزار تومان است و شهروندان می‌توانند گوشت مرغ منجمد را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده فروشی‌ها خریداری کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به ذخایر خوب مرغ منجمد در خصوص تامین نیاز استان جای هیچ نگرانی نیست و براساس نیاز و کشش بازار، توزیع گوشت مرغ منجمد در سطح سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

جوجه ریزی بیش از ٢ میلیون قطعه در مرغداری های سیستان و بلوچستان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان نیز گفت: افزون بر ٢ میلیون و ٣۵٣ هزار و ٢۶٠ قطعه جوجه ریزی از ابتدای امسال تاکنون در واحدهای مرغداری استان انجام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵١۴ هزار قطعه جوجه ریزی بیشتر شده است.

غلامرضا سرگزی افزود: با این تعداد جوجه ریزی چهار هزار تن گوشت مرغ تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

وی ادامه داد: طرح بزرگ خودکفایی تولید گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان با واحدهای جدید مرغداری در حال اجراست.

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان گفت: هم اینک ساخت ٢٩٢ واحد جدید مرغداری در دستور کار قراردارد که عملیات اجرایی بیش از ۶٠ درصد این واحدها شروع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج