سردار نقدی : جراحی اقتصادی تصمیم شجاعانه ای بود که دولت گرفت


سردار نقدی : جراحی اقتصادی تصمیم شجاعانه ای بود که دولت گرفت

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز تصمیم شجاعانه ای دولت گرفت و جراحی اقتصادی را انجام داد که دولت های قبلی جرات انجام آن را نداشتند.

به گزارش ایرنا؛ سردار محمدرضا نقدی روز جمعه در گردهمایی بزرگ جهادگرانی فاطمی استان قزوین که با حضور مسوولان در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، افزود : همه ما مسوول هستیم و دایره مسوولیت نیز در هیچ عرصه ای ثابت نیست و هرجا که مشکل و نیازی وجود دارد باید پاسخگو باشیم، جهادگران بسیی در میدان عمل حضور دارند.

وی یادآورشد: در حاکمیت چیزی به نام دولت یک طرف و مردم طرف دیگر وجود ندارد بلکه دولت و مردم در کنار یکدیگر قرار دارند.

سردار نقدی گفت: جهادگران با اقدام جهادی هر کجا که کاری برزمین مانده باشد حضوردارند تا خلاها، کمبودها و مشکلات را برطرف نمایند و این خدمتی بی منت برای مردم است مردمی که انقلاب، دفاع مقدس و صحنه های پس از انقلاب را اداره کردند و امروز نیز گروه های جهادی اقدام به عمل می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کار جهادی دارای اصول و قواعدی است که یکی از مبنایی ترین و نیز فلسفه گروه های جهادی که جوهر انقلاب اسلامی است، احساس مسوولیت است.

وی با اشاره به جایگاه برجسته شهدا و رزمندگان قزوین در دوران دفاع مقدس افزود: این استان به دلیل پرورش انسان های بزرگ و تاثیرگذار در عرصه انقلاب اسلامی دارای جایگاه ویژه ای در سطح کشور است.

سردار نقدی به دشت حاصلخیز قزوین اشاره و یادآورشد : امنیت غذایی در دنیای امروز که مهمترین دغدغه جامعه بشری است، باید گروههای جهادی، ایده هر قطره آب این سرزمین تبدیل به غذا می شود را پیاده و کاستی ها و نواقص را برطرف نمایند.

وی افزود : نباید اجازه داد یک وجب از زمین کشور بدون بهره برداری بماند.

تجمع بزرگ جهادگران فاطمی امروز با حضور جهادگران بسیجی پیش از خطبه های نماز جمعه در شبستان امام علی(ع) مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک