امام جمعه بروجرد: همه دولت را در راستای جراحی بزرگ اقتصادی کمک کنند


امام جمعه بروجرد: همه دولت را در راستای جراحی بزرگ اقتصادی کمک کنند

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: همگان وظیفه داریم به دولت در راستای جراحی بزرگ اقتصادی کمک کنیم چراکه این طرح به نفع مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: کار دولت بسیار خوب و کارشناسانه است زیرا اقتصاددانان بزرگی درگیر این قضیه هستند.

وی اظهار داشت: فرزندان این نظام نسخه جراحی بزرگ اقتصادی را پیچیده اند تا اقتصاد بیمار درمان شود بنابراین همه باید کمک کنیم تا این جراحی بزرگ اقتصادی انجام شود.

امام جمعه بروجرد گفت: باید مراقب دشمنان نظام باشیم زیرا خیرخواه ملت ایران نبوده اند و منتظر فرصتی برای ضربه زدن به نظام هستند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه همه باید دولت را کمک کنیم تا مشکلات را پشت سر بگذاریم افزود: دولت کار بزرگی را شروع کرده است و امیدواریم به سرانجام برسد.

خطیب جمعه بروجرد گفت: این شهرستان نیروهای متخصص و توانمند فراوان دارد و باید اولویت مسئولیت ها با نیروهای بومی باشد.

حجت الاسلام حسینی افزود: چنانچه افرادی که در عزل و نصب مدیران دخالت می کنند از این کار دست برندارند نام آنان را از تریبون نماز جمعه اعلام می کنم بنابراین بگذارید قانون به خوبی انجام شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز لغو کاپیتولاسیون گفت: زمانی ملت ایران طبق این قانون در برابر آمریکا و انگلیس موجودات ناچیز بودند و اگر یک آمریکایی و یا انگلیسی یک ایرانی را می کشت حق محاکمه وجود نداشت ولی اگر یک ایرانی سگ آنان را می کشد باید محاکمه می شد.

حجت الاسلام حسینی افزود: امروز به برکت انقلاب و نظام اسلامی دست استکبار جهانی شکسته شده است و ایران اسلامی در اوج اقتدار برای مذاکره با آمریکا شرط و شروط می گذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس