صعود دوباره بیت کوین


صعود دوباره بیت کوین

بیت کوین پس از رسیدن به 26هزار دلار در روز گذشته، امروز توانست دوباره روند صعودی را پیش بگیرد و وارد کانال 30هزار دلاری شود.

صعود دوباره بیت کوین

به گزارش راهبرد معاصر با تداوم سیاست‌های انقباضی فدرال رزرو آمریکا وافزایش ارزش دلار نسبت به سایر ارزها، قیمت طلا صبح جمعه در آسیا کاهشی شد و نزدیک به پایین‌ترین سطح سه ماهه خود قرار گرفت.

معاملات آتی اونس طلا با 0.02 درصد کاهش به 1824.17 دلار رسید. طلا برای کاهش 3.2 درصدی هفتگی، در آستانه بزرگترین کاهش در دو ماه اخیر است.

در روزهای اخیر دلار به بالاترین حد در 20 سال اخیر صعود کرده است. سرمایه گذاران نگران رکود ناشی از سیاست های سختگیرانه فدرال رزرو هستند، سیاست‌هایی که باعث تقویت ارز می شود.

صعود دوباره بیت کوین

صعود دوباره بیت کوین

بیت کوین پس از رسیدن به ۲۶هزار دلار در روز گذشته، امروز توانست دوباره روند صعودی را پیش بگیرد و وارد کانال ۳۰هزار دلاری شود.

بزرگ ‌ترین بانک دیجیتال در برزیل و آمریکای لاتین یعنی نوبانک (Nubank) اعلام کرد که با پکسوس وارد همکاری شده است تا به مشتریان اجازه دهد مستقیما از طریق این بانک به خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال بپردازند. این بانک علاوه‌بر راه‌اندازی سرویس جدید تراکنش ارزهای دیجیتال، ۱ درصد دارایی خالص خود را به خرید بیت کوین اختصاص می‌دهد./اقتصادنیوز

صعود دوباره بیت کوین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام