استاندار اردبیل: روند سرمایه‌گذاری‌ها در استان اردبیل تسهیل شود


استاندار اردبیل: روند سرمایه‌گذاری‌ها در استان اردبیل تسهیل شود

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: برای رهایی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و رشد اقتصادی خانواده‌ها توجه به سرمایه‌گذاری ضروری بوده و همه باید در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از استانداری اردبیل ، سیدحامد عاملی در نشست با روسای حوزه قضایی استان اظهار کرد: همکاری همه حوزه‌ها و بخش قضایی استان در تسهیل سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید اهمیت دارد و باید از سرمایه‌های موجود برای فعال کردن تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان استفاده کنیم.

وی از تلاش‌های رئیس‌کل دادگستری و مجموعه قضایی استان اردبیل به جهت حمایت‌هایی که از روند تولید و سرمایه‌گذاری در استان انجام می‌دهند، قدردانی کرد.

استاندار اردبیل همچنین به آغاز اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و این اقدام دولت را گامی برای رشد و رقابت‌پذیری اقتصادی دانست.

عاملی ادامه داد: اجرای این طرح برای قطع دست سودجویان و واسطه‌ها از یارانه‌های اقلام ضروری لازم بود و با اجرای آن دهک‌های پایین نیز به میزان برابر از یارانه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: خط قرمز دولت بر این است که در جریان اجرای طرح جدید، فشاری بر مردم وارد نشود ، همه ارکان نظام بر اجرای این طرح به‌عنوان گام بزرگ اقتصادی اتفاق نظر دارند و لازم است همراهی لازم تمام حوزه‌ها جلب شود.

مقام عالی دولت در استان اردبیل خاطرنشان کرد: با وجود هزینه‌کرد ۱۵ میلیارد دلاری دولت در سال گذشته برای تأمین ارز ۴۲۰۰ تومانی، اثربخشی آن برای کشور بسیار اندک بود و با توجه به تغییرات جهانی و افزایش قیمت‌ها در سطح بین‌المللی، دولت نیازمند تصمیم جدی در این راستا بود تا از تحمیل هزینه و خروج ارز از داخل جلوگیری کند.

وی افزود: با اجرای این طرح اختصاص یارانه حذف نمی‌شود و تنها شکل پرداخت آن تغییر می‌کند که این موضوع باید برای آحاد جامعه تبیین شود تا از تشویش افکار عمومی از سوی دشمنان جلوگیری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان