مسجد مردم را از مزیت های جراحی اقتصادی دولت آگاه کند


مسجد مردم را از مزیت های جراحی اقتصادی دولت آگاه کند

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به بحث جراحی اقتصادی دولت، خواستار کمک همه مردم شد و گفت: مسجد در این شرایط باید به مردم آگاهی بدهد و تاکید کند که این اتفاق باید بی افتد چرا که از ارز 4 هزار و 200 تومانی لانه فساد متولد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۳اردیبهشت) در جمع هیات امنای مسجد ابوالفضل کوی وصال شیرازی شهرستان ساری اظهار کرد: حضور مسئولان در حوزه مختلف در این مسجد نشان‌دهنده اشراف مسجد به محله خودش است و میداند که در این منطقه چه ظرفیت‌هایی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: حضور فعال گروه‌های جهای در این مسجد میتواند کمک زیادی به رفع محرومیت کند، توجه به تربیت بدنی نیز بحث خوبی است که هم نیاز است و هم جاذبه دارد.

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: یک مسجد سرزنده فعال لازمه آبادی یک منطقه است، فلفسه اصلی مسجد عبادت است در کنار آن توجه به ابعاد سیاسی و اقتصادی لازمه یک مسجد انقلابی است، خداوند دوست دارد مومنان در کنار عبادت در امورات سیاسی نیز حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: هیات امنای مسجد باید در شرح وظایف خود برنامه ترویج حضور اقشار مختلف به‌خصوص نسل جوان و نوجوان در مسجد را در دستور کار قرار بدهند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه یک مسجد باید برنامه‌های متفاوتی داشته باشد، عنوان کرد: یکی از بهترین جاذبه‌ها اخلاق است تا نوجونان و جوانان برای حضور در مسجد ترغیب شوند، امیدواریم همه مساجد پویا و سرزنده باشند.

وی با اشاره به بحث جراحی اقتصادی که اخیرا در دولت انجام شده، خواستار کمک همه مردم شد و گفت: مسجد در این شرایط باید به مردم آگاهی بدهد و تاکید کند که این اتفاق باید بی افتد چرا که از ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی لانه فساد متولد می‌شود، این اقدام باید پیش از این‌ها اتفاق می‌افتاد.

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: امروز آشوب‌طلبان دست به دست هم داده اند تا مردم را تحریک کنند، اینکه در فضای مجازی منافقین دست به کار شدند نشان دهنده این است که این اقدام خوبی است پس باید انجام شود، همه مردم تصمیم بگیرند که پیام‌های منفی مجازی را یا نبینند یا اینکه باز ارسال نکنند که این اقدام میتواند به انقلاب اسلامی و دولت کمک کند.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا