مدافعان سلامت بهداشت و درمان در گناوه تجلیل شدند


مدافعان سلامت بهداشت و درمان در گناوه تجلیل شدند

گناوه - ایرنا - مدافعان برگزیده حوزه سلامت در همه گیری کرونا شامل مجموعه کارکنان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان های بندرگناوه در همایش سلامت کارکنان ما، سلامت سازمان ما با حضور مسئولان در تالار بهزاد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار گناوه روز جمعه در این آیین گفت: پاندمی کرونا چیزی شبیه روز محشر بود که پدر از فرزند خود فراری بود و همه از یکدیگر دوری می جستند اما کادر بهداشت و درمان با جانفشانی و از خودگذشتگی به مراقبت و پرستاری از مبتلایان این بیماری پرداختند.

محمدتقی صفری افزود: همان طور که در روزهای جنگ تحمیلی ،اکثریت کشورهای دنیا در کنار رژیم بعثی عراق به کشور ما تجاوز کرده بودند، مردم غیور و نستوه ایران بدون هیچ پشتوانه و با دست خالی نگذاشتند وجبی از خاک میهن از دست برود، مدافعان سلامت نیز همانگونه و ایثارگرانه به مقابله با جنگ ویروسی ناشناخته رفتند.

وی گفت: رشادت این عزیزان در امر مبارزه با ویروس منحوس کرونا در حافظه تاریخی این کشور ثبت شده است.

صفری افزود: خوشبختانه با واکسیناسیون گسترده در سطح کشور شاهد آرامش نسبی و کاهش چشمگیر موارد مرگ در اثر ابتلا به کرونا هستیم.

فرماندار گناوه بیان داشت: انقلاب اسلامی خدمات گسترده ای به مردم در همه زمینه‌ها بخصوص در حوزه بهداشت و درمان ارایه کرده است که در شهرستان گناوه نیز بهره مند و از امکانات درمانی نسبتا مطلوبی برخوردار هستیم.

وی افزود: مردم این شهرستان ، شایسته بهترین امکانات و رفاه بیشتر از جمله در بخش بهداشت و درمان هستند و تلاشمان را در این زمینه بکار خواهیم برد.

مدافعان سلامت بهداشت و درمان در گناوه تجلیل شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: بی شک سلامت کارکنان، پویایی و بالندگی سازمان را در پی دارد و اگر بخواهیم به هدف خود که همانا تعالی سلامت و بهداشت یکایک مردم شهرمان است برسیم در وهله اول باید مراقب سلامت کارکنان خودمان باشیم.

دکتر عصمت حیدری اظهار داشت: روزهای اول پاندمی کرونا به دلیل عدم آگاهی عمومی خانواده ها تمایلی به مراقبت از بیماران خود نداشتند و حتی برای انتقال بیمار خود به بیمارستان از وسایل شخصی خود استفاده نمی کردند، اما در این شرایط همکاران ما با حداقل تجهیزات به مراقبت و پرستاری از این بیماران پرداختند و حتی در امر تدفین متوفیان همکاران بهداشت محیط همکاری کردند در حالی که خانواده ها تمایلی به این کار نداشتند.

وی بیان کرد: اوایل آغاز واکسیناسیون عمومی علیه کووید ۱۹ ، چهار سالن واکسیناسیون فعال شد که نیاز به تامین نیرو و پشتیبانی داشتند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه از همراهی و مساعدت امامان جمعه گناوه و ریگ و خیران در امر مبارزه با کرونا قدردانی گفت: بخش عمده ای از تجهیزات سالن‌های واکسیناسیون توسط خیران و مردم تامین شد اما پشتیانی و راه اندازی سالن‌ها توسط کارکنان بهداشت و درمان شهرستان انجام گرفت.

وی با تقدیر از کلیه نهادها و ارگان‌هایی که در همه گیری کووید۱۹ ، مدافعان سلامت را همراهی کردند، افزود: خوشبختانه ۸۰ درصد مردم گناوه در برابر بیماری منحوس کووید ۱۹ واکسینه شده اند و اکنون شاهد آرامش نسبی بعد از آن دوران سخت در شهرستان هستیم.

در این همایش از کارکنان بهداشت و درمان و بیمارستان های گناوه در زمان همه گیری کرونا تقدیر و همزمان جشنواره غذای سالم برای عموم برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا