سقوط مرد جوان به خاطر عکاسی در آبشار رندان سولقان


سقوط مرد جوان به خاطر عکاسی در آبشار رندان سولقان

رکنا: مردی جوان به دلیل عکاسی در آبشار رندان سولقان تهران، از ارتفاع سقوط کرد.

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی دراین‌ باره گفت: در ساعت ۱۲:۰۲ ظهر امروز حادثه سقوط از ارتفاع به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی گروه امدادونجات ایستگاه ۷۴ را به محل حادثه واقع در روستای رندان در ارتفاعات کن سولقان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: آتش نشانان بخشی از مسیر را با خودرو و بخشی دیگر را با پای پیاده طی کرده و به محل رسیدند، آنان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک گروه از جوانان حدودا ۳۰ ساله برای تفریح و کوهنوردی به این منطقه رفته بودند که یکی از آنان هنگام انداختن عکس یادگاری به پایین آبشار سقوط کرده بود.

ملکی با بیان اینکه این جوان در پایین آبشار افتاده و دچار مصدومیت شده بود، گفت:‌ عوامل آتش‌نشانی این فرد را به روی برانکارد قرار داده و با طی کردن مسیری او را در پایین مسیر به عوامل اورژانس تحویل دادند تا به مراکز درمانی منتقل شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در این حادثه عکس انداختن در موقعیتی نامناسب چنین خاطره تلخی را رقم زده است، گفت: لازم است شهروندانی که قصد صعود به ارتفاعات را دارند حتما آشنایی کامل با محیط داشته باشند و برای انداختن یک عکس نیز جان خود را به خطر نیاندازند.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از انتقال و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس در ساعت ۱۴:۳۵ به ماموریت خود خاتمه دادند.

گفتنی است که آبشار رندان در روستایی به همین نام واقع شده و حدود ۴۰ متر ارتفاع داده به طوری که گفته می‌شود این ابشار دومین آبشار مرتفع تهران است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی