دولت به دنبال رسیدن یارانه‌ها به دست افراد مستحق است


دولت به دنبال رسیدن یارانه‌ها به دست افراد مستحق است

کرمانشاه - ایرنا- امام جمعه موقت جوانرود با بیان جزئیات طرح هدفمندی یارانه‌های پرداختی به سرپرست خانوارها، گفت: یکی از اقدامات مهم دولت مردمی و انقلابی این بود که یارانه‌ها به دست سرپرستان خانوارهایی برسد که مستحق آن می‌باشند پس مردم نباید نگران گران شدن چند قلم از اقلام مورد نیاز باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا «محمد عزیز حسامی» در خطبه های این هفته نماز جمعه از مردم خواست با حمایت از دولت انقلابی به دولتمردان در جهت اجرای خوب طرح اقتصادی و هدفمندی یارانه ها کمک کنند.

وی همچنین از مردم خواست به دور از تنش، هیاهو، جنجال ها، فرافکنی ها و دروغ هایی که دشمنان انقلاب و شبکه های ضد انقلاب و کسانی که می خواهند ملت را از دولت ناامید کنند، دولت را در این راه بزرگ یاری دهند.

امام جمعه موقت جوانرود با بیان اینکه ضد انقلاب به دنبال این است که دولت را به عنوان یک دولت ناکارامد معرفی کند، تاکید کرد مردم نباید آب در آسیاب دشمن بریزند و باید سعی کنند با عدم ازدحام با آرامش خاطر نسبت به خرید اقدام نمایند.

ماموستا حسامی تصریح کرد : ما منکر گرانی نیستیم واقعا مردم در سختی هستند اما با صبر می توان همه چیز را حل کرد و این یک امتحان الهی است.

وی اظهار کرد: دولت با این اقدام انقلابی در هدفمندی یارانه‌ها مطمئناً یارانه‌ها به دست ملت خواهد رسید و کسانی که به دنبال دلالی، رانت، اختلاس، دزدی و فساد در جامعه هستند دست آنها از جیب این مردم صبور و با بصیرت کوتاه خواهد شد و حق به حقدار خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش