رونمایی کتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک»


رونمایی کتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک»

کتابخانه دکتر شهیدی روز بیست‌وپنجم اردیبهشت ماه کتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک» را در یازدهمین فرهنگسرای کتاب رونمایی می‌کند.

رونمایی کتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک»
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8، برنامه رونمایی از کتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک» نوشته کلرژوبرت با مشارکت انتشارات «رود آبی» و کانون مداد خیال با حضور نویسنده و تصویرگر کتاب کلرژوبرت و کارشناس برنامه مرجان ریحانیان، مترجم، نویسنده و عضو شورای کتاب روز یکشنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت ساعت 11 در یازدهمین فرهنگسرای کتاب واقع در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

کتاب «دوست بزرگ، دوست کوچک» ویژه کودکان با موضوع داستانی پیرامون دوستی و اشاره به حدیثی از امام علی (ع) درباره دوستی است. کلر ژوبرت متولد سال ۱۳۴٠ در فرانسه می‌باشد؛ در سن ۱٩ سالگی مسلمان شد و از سال ۱۳۶۲ با همسرش که ایرانی است مقیم ایران شد. وی لیسانس علوم تربیتی، فوق لیسانس ادبیات کودک (از راه دور از دانشگاه «لومان» فرانسه) و تحصیلات حوزوی (سطح دو) دارد. وی کار نویسندگی و تصویرگری را همزمان از سال ١٣٧٥ آغاز کرد و به دو زبان فارسی و فرانسه می‌نویسد. حدود 80 عنوان کتاب به زبان فارسی دارد که اکثر آن‌ها را خودش تصویرگری کرده‌ است.

مرجان ریحانیان، کارشناس برنامه، متولد سال 51 در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات کودک و نوجوان از دانشگاه شهید بهشتی با سابقه تدریس کارگاه‌های آموزشی ویژه کودکان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی: مصلی امام خمینی(ره)، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فرهنگسرای کتاب مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن 77913098 تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس