نوازی: آلومینیوم به دنبال رتبه تک رقمی است/هیچ کس فکر نمی کرد بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم


نوازی: آلومینیوم به دنبال رتبه تک رقمی است/هیچ کس فکر نمی کرد بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد نوازی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فردا بازی مهمی مقابل تیم صنعت نفت داریم، این تیم در جدول رده‌بندی بالاتر از ماست و تلاش داریم بدون توجه به این مهم فردا...

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد نوازی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فردا بازی مهمی مقابل تیم صنعت نفت داریم، این تیم در جدول رده‌بندی بالاتر از ماست و تلاش داریم بدون توجه به این مهم فردا بازی خودمان را در زمین انجام دهیم.

وی تصریح کرد: تیم صنعت نفت نشان داده هم تیم خوبی است و هم مربی خوبی دارد، ما هم در آلومینیوم از نظر فوتبالی خوب بازی کردیم و نشان دادیم تیم خوبی هستیم.

مربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: در چند بازی اخیر با اینکه مستحق باخت نبودیم، اما شکست خوردیم، در این فرصت کم دو ماهه شرایط خوبی ایجاد کردیم که ان‌شاءالله ادامه داشته باشد.

نوازی از تلاش برای کسب سه امتیاز بازی فردا خبر داد و گفت: بازیکنان ما فوتبال بلد هستند، در بازی فردا یک فوتبال تماشاگر پسند را به نمایش خواهند گذاشت و با کسب سه امتیاز شیرین تلخی باخت‌های گذشته را جبران می‌کنند.

وی بیان کرد: در بازی با گل‌گهر هم تیم ما در خلق موقعیت خوب کار کرد ولی در زدن ضربه آخر به مشکل خوردیم، طی هفته‌های اخیر تلاش کردیم این نقطه ضعف را جبران کنیم، اما زمان کافی نداشتیم، بازی جام حذفی باعث شد با اینکه تیم‌ها در حال استراحت بودند، ماتمرین کنیم.

مربی آلومینیوم اراک ادامه داد: مشکلات وجود دارد، بدشانسی هم چاشنی کار شد، امیدوارم در چهار بازی آخر بتوانیم دل مردم اراک و استان مرکزی را شاد کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوالی مبنی بر اینکه آیا در اندیشه کسب رتبه تک رقمی هستید، اظهار کرد: چرا که نه، ما چهار بازی داریم که می‌توانیم نتایج قابل قبولی بگیریم، در جام حذفی شاید کسی فکر نمی‌کرد در تهران پرسپولیس را شکست دهیم اما این اتفاق افتاد، هرچند در فینال بدشانسی آوردیم، اما معتقد هستیم اتفاقات فوتبال به این شانس‌هاست.

نوازی افزود: تلاش می‌کنیم در چهار بازی به نحو احسن از موقعیت‌ها استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.

وی گفت: از نظر امکانات زیرساخت‌ها پیشرفت کرده اما از زیرساخت‌های اولیه عقب هستیم، موضوعی که در تمام ایران وجود دارد.

مربی آلومینیوم همچنین با اشاره به تغییر مدیرعامل ایرالکو اظهار کرد: امیدواریم با تصمیمات کارخانه که مدیرعاملش تغییر کرده، در سال آینده بهتر کار کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان