مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان بویراحمد منصوب شد


مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)  شهرستان بویراحمد منصوب شد

حجت الاسلام موسی برسیاه به عنوان مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در شهرستان بویراحمد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با حکم مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف در استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «موسی برسیاه به عنوان مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در شهرستان بویراحمد منصوب شد.

متن کامل این حکم به شرح ذیل است

«بسمه تعالی»

برادر گرامی جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای موسی برسیاه (زید عزه)

سلام علیکم

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و با احترام، نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی، مهدوی و تبلیغی و با عنایت به تایید بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کشور، به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عجل الله در شهرستان بویراحمد منصوب می شوید.

امید است در سایه توجهات ذات باری تعالی و عنایات حضرت ولی عصر «عجل الله» با بهره گیری از همه ظرفیت های فرهنگی، اجرایی و مردمی در شهرستان محل ماموریت در دستیابی به اهداف بلند توسعه و تعمیق فرهنگ مهدوی و مهدی باوری با استفاده از نظرات اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی و به ویژه هماهنگی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر یاسوج موفق و موید باشید.

گفتنی است، حجت الاسلام موسی برسیاه هم اکنون رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد را نیز بر عهده دارد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام