مهم ترین پیام های رزمایش ارابه های آتش رژیم صهیونیستی


مهم ترین پیام های رزمایش  ارابه های آتش  رژیم صهیونیستی

عادل شدید کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی اظهار داشت که رژیم اشغالگر با رزمایش های خود اهداف مشخصی را دنبال می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ،عادل شدید در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: بخشی از رزمایش رژیم صهیونیستی به جنبه مالی مربوط می شود تا دستیابی ارتش دائمی این رژیم به بودجه های بسیار بالا آن هم با فشار و باج خواهی را توجیه کند، دست‌کم تا زمانی که ارتش بخشی از مهم ترین گروه های با نفوذ در رژیم صهیونیستی را زیر پرچم خود دارد.

شدید تاکید کرد: در این رزمایش سه بعد دیگر وجود دارد. بخشی از آن مربوط به آموزش و آمادگی برای سناریوهای پیش رو و امکان مقابله به صورت نبرد در چندین جبهه است، آن هم در زمانی که این رژیم دیگر در یک جبهه دست بالا را ندارد.

این کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی به فرار صهیونیست ها از جنوب لبنان و جنگ 2006 و جنگ های پس از آن با غزه اشاره کرد که آخرین آن نبرد شمشیر قدس بدست آورند.

شدید افزود: این رزمایش دو پیام دارد. نخستین پیام برای اطمینان خاطر دادن و تقویت روحیه جامعه یهودی است، بخصوص در این روزها که اعتماد این جامعه درپی عملیات های شهادت طلبانه مقاومان فلسطینی از بین رفته است. عملیات های اخیر به آسیب دیدن نظام امنیتی و اطلاعاتی رژیم اشغالگر منجر شد بطوری که شهرک نشینان احساس امنیت خود چه در اراضی اشغالی چه در شهرک های کرانه غربی را از دست دادند.

شدید خاطرنشان کرد: پیام دیگر این عملیات ایجاد وحشت برای حزب الله و دیگران و اثبات این مسئله بود که رژیم اشغالگر قادر به جنگ افروزی است و می تواند نتیجه آن را به سود خود تعیین کند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی دیگر قادر به عملی کردن این پیام نیست زیرا همه دریافته اند که دوران پیروزی این رژیم و شکست عربی به تاریخ پیوسته است.

شدید ادامه داد: تا زمانی که سراسر رژیم صهیونیستی به جبهه نبرد و میدان درگیری تبدیل شده، و این همان چیزی است که صهیونیست ها از آن واهمه داشتند، بخصوص پس از فروپاشی و نابودی به اصطلاح مثلث امنیتی، بازدارندگی و هشداری که مبتنی بر فرضیه باقی ماندن درگیری ها در خارج از مرزهای رژیم اشغالگر بود، این رژیم دیگر قادر به ضربه زدن به غزه و حزب الله نخواهد بود.

گفتنی است که هم‌زمان با تنش در اراضی فلسطینی و افزایش عملیات‌های شهادت‌طلبانه، رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گذشته بزرگترین رزمایش –بنا به ادعای رسانه‌های این رژیم- در تاریخ جعلی خود را آغاز کرد.

این رزمایش به نام «ارابه های آتش» قرار بود سال گذشته (۲۰۲۱) برگزار شود اما به دلیل نبرد «سیف القدس» به تأخیر افتاد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه