اعتراف قاتل مست به کشتن نیما پسر 21 ساله


حوادث رکنا: مردی که به اتهام قتل در بازداشت بسر می‌برد، مدعی است هنگام حادثه مشروب خورده بود و روی رفتارش کنترل نداشت.

چندی قبل به مأموران پلیس ورامین خبر رسید حادثه‌ای خونین در یکی از محله‌های شهر اتفاق افتاده است. با حضور مأموران معلوم شد پسری ۲۱ ساله به نام نیما در جریان درگیری با مردی به نام علی با ضربات چاقو مجروح و روانه بیمارستان شده است. همزمان با حضور مأموران مشخص شد نیما به علت شدت جراحتی که به شکم و سفیدرانش وارد شده فوت کرده است. با حضور بازپرس، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت علی به جریان افتاد.

فرار قاتل از صحنه قتل

پدر مقتول به پلیس گفت: «پسرم نیما کارگر مغازه‌ای در همین نزدیکی بود. او از مدتی قبل در آن مغازه مشغول کار شده بود، اما برادر صاحب کارش که علی نام دارد، مدام پسرم را اذیت می‌کرد به‌طوری‌که نیما از رفتار او ناراحت بود تا اینکه امروز علی به خانه‌مان آمد و پسرم را با ضربات چاقو به قتل رساند و فرار کرد.» صاحب‌کار نیما هم وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، گفت: «نیما را مدتی قبل به عنوان کارگر استخدام کردم، اما نمی‌دانم چرا با برادرم علی مدام کل‌کل می‌کرد. من چند بار به هر دو تذکر دادم و خواستم مراقب رفتارشان باشند، اما توجه نکردند و سرانجام دعوای آن‌ها به حادثه خونین ختم شد.»

در شاخه دیگری از تحقیقات، مأموران پلیس موفق شدند علی را بازداشت کنند. او در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: «نیما کارگر برادرم بود و زمانی که به مغازه برادرم می‌رفتم با هم حرفمان می‌شد.

آخرین بار هم که به مغازه برادرم رفتم با هم مشاجر کردیم. وقتی دعوایمان بالا گرفت، من به او فحاشی کردم و ناسزا گفتم، به‌طوری‌که نیما قهر کرد و به خانه‌شان رفت. من از دست نیما عصبانی بودم که دوستم از راه رسید و ماجرا را برایش تعریف کردم. او من را آرام کرد و به دنبال کارش رفت.

کشتن کارگر جوان با چاقو

بعد از رفتن او دوباره یاد حرف‌های نیما افتادم و تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم برای همین به خانه‌شان رفتم تا نیما را گوشمالی بدهم. زنگ خانه‌شان را زدم و خواستم به کوچه بیاید. آن روز مشروب خورده بودم و حال خوبی نداشتم. نمی‌دانستم دارم چه کار بدی می‌کنم. وقتی نیما مقابل در ظاهر شد دست به چاقو بردم و به سینه و پایش ضربه زدم و سوار موتورم شدم و فرار کردم. بعد از آن بود که دوستانم خبر دادند نیما به علت شدت جراحت فوت شده و من به اتهام قتل بازداشت شدم.»

متهم گفت: «من از کاری که کرده‌ام پشیمانم و نمی‌خواستم نیما را به قتل برسانم.»

با کامل شدن تحقیقات بازپرس، علی را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر و پرونده برای بررسی به شعبه دهم کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در حالی که اولیای دم برای متهم ۲۷ ساله درخواست قصاص کرده‌اند، وی به زودی مقابل هیئت قضایی پای میز محاکمه حاضر می‌شود.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است