دوندگان آذربایجان‌غربی، 2 مدال نقره و برنز مسابقات بزرگسالان کشور را کسب کردند


دوندگان آذربایجان‌غربی، 2 مدال نقره و برنز مسابقات بزرگسالان کشور را کسب کردند

ارومیه - ایرنا - سرپرست هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی گفت: تیم استان با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز پرتابگران چکش به کار خود در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور پایان داد.

کاوه موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت‌ها، «علی مرادی» با پرتاب ۶۴.۰۹ متر موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره شد و «سهند نوری» دیگر پرتابگر استان با پرتاب ۶۳.۳۸ متر عنوان سوم و مدال برنز را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: تیم آذربایجان غربی در این رقابت‌ها با پنج ورزشکار حضور یافته بود که «امید علیزاده» در پرش طول با پرش ۶.۵ متر عنوان دوازدهم، «مهدی احمدی اصل» در ۲۰۰ متر با زمان ۲۲ ثانیه و ۴ صدم ثانیه و در ۴۰۰ متر با زمان ۵۰ ثانیه و ۱۵ صدم ثانیه عنوان‌های هشتم را کسب کرد و «متین ناجی» در ۱۰۰ متر با زمان ۱۱ ثانیه و ۱۴ صدم ثانیه با کسب عنوان سوم دسته پنجم از راه یابی به مرحله نهایی بازماند.

سرپرست هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مسابقات دختران نیز روزهای ۱۱ و ۱۲ خردادماه برگزار خواهدشد که برای حضور در این رقابت‌ها روز یک خردادماه مسابقات انتخابی استان برگزار خواهدشد.

موسوی گفت: هفته گذشته و در مسابقات نوجوانان کشور در بخش پسران دوندگان استان یک مدال برنز و یک مقام چهارمی و در بخش دختران تیم استان آذربایجان‌غربی با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز عنوان پنجم کشور را کسب کرده بودند.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در بازی های آسیایی با شرکت ۲۵۰ ورزشکار و حضور دو و میدانی کاران مطرح کشور از جمله، احسان حدادی، مهدی پیرجهان و حسن تفتیان، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تختی و در بخش پرتاب ها نیز در مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور خرم آباد واقع در گلدشت شرقی درحال برگزاری است.

آذربایجان‌غربی از قطب‌های پرتاب چکش کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مصدومیت عالیشاه تا چه حد جدی است؟