قهرمانان مسابقات شطرنج پسران کشور در همدان معرفی شدند


قهرمانان مسابقات شطرنج پسران کشور در همدان معرفی شدند

همدان- ایرنا- قهرمانان مسابقات رده های سنی هشت و 18 سال پسران کشور جمعه شب به میزبانی سالن سردار شهید قاسم سلیمانی همدان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این رقابت ها، ایلیا درینی از استان کرمان با ۷.۵ امتیاز قهرمان مسابقات زیر ۱۸ سال شد. همچنین سید کیان قریشی از استان تهران با ۹ امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات زیر هشت سال را کسب کرد.

پیکارهای شطرنج قهرمانی رده‌های سنی زیر هشت و ۱۸ سال پسران کشور از ۱۷ اردیبهشت‌ماه طی یک هفته با حضور ۱۳۵ شطرنج‌باز از ۲۶ استان کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

این رقابت ها در ۹ دور به روش سوئیسی برگزار و جدول رتبه‌بندی مسابقات جهت محاسبه ریتینگ به فدراسیون جهانی (FIDE) ارسال خواهد شد.

در رده زیر ۱۸ سال پس از ایلیا درینی از استان کرمان که با ۷.۵ امتیاز اول شد، پرویز خزائی از استان خراسان رضوی با هفت امتیاز دوم شد و متین آرین از استان خراسان رضوی با ۶.۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در رده سنی زیر هشت سال پس از سید کیان قریشی از استان تهران که با ۹ امتیاز قهرمان شد، سید آراد موسوی از استان مازندران با ۷.۵ امتیاز دوم‌ شد و کوروش بلند نظر از استان خراسان رضوی با ۷.۵ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

ایلیا عظیمی شهلا پنج ساله از استان همدان خردسال ترین شطرنجباز این مسابقات بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر