المپیک ناشنوایان برزیل/ سرمربی تیم کشتی آزاد: انتظارمان 6 فینالیست بود


المپیک ناشنوایان برزیل/ سرمربی تیم کشتی آزاد: انتظارمان 6 فینالیست بود

تهران - ایرنا - سرمربی تیم کشتی آزاد ناشنوایان ایران گفت: سطح این دوره از بازی‌های المپیک بسیار بالا است، با وجود این شرایط انتظار ما صعود 6 کشتی‌گیر به فینال بود.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد در دوازدهمین روز از بازی‌های المپیک ناشنوایان برزیل با صعود ۴ آزادکار ایرانی به فینال و حضور ۲ نماینده دیگر کشورمان در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز همراه بود.

«رضا لایق» سرمربی تیم کشتی آزاد ناشنوایان اظهار داشت: سطح این دوره از مسابقات المپیک به دلیل حضور تیم‌های چون قزاقستان، ترکیه، اوکراین، ارمنستان، مغولستان و هند بالا است و برای کسب مدال طلا و کسب سکوی نخست این دور از بازی‌های المپیک چهار فینالیست ایرانی به تلاش مضاعفی برای پیروزی قاطع نیاز داریم.

وی تصریح کرد: قبل از شرکت در المپیک پیش‌بینی حضور ۶ کشتی‌گیر در فینال را داشتیم اما به دلیل آسیب‌دیدگی و مصدومیت حسین نوری و محسن منوچهری تعداد فینالیست‌ها کم شد. سایر کشتی‌گیران نیز نسبت به حریفانشان مبارزه خوبی را داشتند و عملکرد آنها راضی کننده بود.

وی اظهار امیدواری کرد: ۴ آزادکار کشورمان در فینال خوب ظاهر شوند، هر چند با حضور کشتی‌گیران قزاقستانی در فینال، کار را برای کسب مدال سخت خواهد کرد.ی است.

وی گفت: انتظار هر اقدامی از سوی مسئولان برگزاری المپیک وجود دارد تا مانع قهرمانی ایران شوند، پس کشتی‌گیران ما باید به گونه‌ای رقابت کنند که طلای رقابت‌ها را بدون هیچ چون و چرایی کسب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در