یارانه مستقیم یک جراحی اقتصادی به نفع مردم است


یارانه مستقیم یک جراحی اقتصادی به نفع مردم است

ایمانی گفت: تهدید امنیت غذایی در جهان در حال رخ دادن است و اگر پیش بینی های لازم انجام نشود در آینده با مشکلات اساسی مواجه می شویم لذا باید این جراحی در اقتصاد کشور رخ دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدعلی ایمانی» شامگاه (23 اردیبهشت) در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار کرد: امام جمعه سابق شهرستان خوسف با همگرایی، هم افزایی و هماهنگی؛ توانسته همدلی بسیار خوبی را بین مردم و مسئولان در شهرستان به وجود آورد.

سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه فضای بسیار خوبی در خوسف ایجاد شده و با تعاملات بسیار خوبی برای خدمت به مردم شریف گام برمی داریم، گفت: شهرستان خوسف دیار مردمان شریف و نجیب، پر تلاش و با فضیلت، اهل ادب، علم و هنر است که خاندان عبادی و مرحوم دکتر شکوهی افتخار بزرگی برای شهرستان هستند.

وی ادامه داد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت مغتنمی برای مسئولان است و باید از تجربیات گذشتگان حداکثر استفاده را ببریم.

سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه دولت سیزدهم با رویکرد انقلابی و مردمی مبتنی بر اسلام و متقابل با رویکرد دولت های قبل که گرایش هایی به سمت لیبرال داشت و اسلام را به سمت مظلومیت سوق می داد مصمم است با تکیه بر ظرفیت های داخلی تحول اساسی در کشور ایجاد کند، افزود: دولت سیزدهم توفیقات بسیار خوبی داشته است؛ یکی از آنها مدیریت و مهار بیماری کرونا بود؛ علی رغم اینکه در گذشته مباحثی در خصوص عدم واردات واکسن مطرح شده است، با همه آن تحریم های قبل توانستیم واکسن وارد کنیم و در واقع در حال حاضر تعداد فوتی ها و مبتلایان بسیار ناچیز است.

وی با اشاره به تأمین اقلام و کالاهای اساسی، گفت: هر جایی که این دولت توانسته است اقدامات خوبی انجام دهد همراهی و مشارکت آحاد مردم بوده است و رویکرد این دولت مردمی بوده است.

سرپرست فرمانداری خوسف با بیان اینکه دغدغه خاطر مقام معظم رهبری جهاد تبیین است که این موضوع را باید جدی بگیریم، گفت: این موضوع با هماهنگی همه قوا و با حمایت مقام معظم رهبری است که در راستای تهدید امنیت غذایی در جهان بین الملل در حال رخ دادن است و اگر پیش بینی های لازم صورت نپذیرد ممکن است در آینده با مشکلات اساسی درگیر شویم و لازم بود این چنین جراحی در اقتصاد کشور رخ دهد..

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم دولت سیزدهم توجه ویژه به معنویات و آموزه های دینی است، ادامه داد: بر هر میزان از آموزه های دینی فاصله بگیریم به همان اندازه مبتلا به مشکلات می شویم چراکه آموزه های دین مبین اسلام جامع و کامل است و می توانند در همه عرصه ها از خانواده، اقتصاد، سیاست تاثیر گذار باشد و بر همین مبنا گفته شده است که سیاست ما عین دیانت ماست.

وی تصریح کرد: اگر دین به عنوان زیربنا مد نظر قرار بگیرد رونق و شکوفایی در عرصه ها ایجاد خواهد شد، این فضا با استفاده از ظرفیت ائمه جماعت باید تقویت شود، همچنین جای خالی حوزه علمیه برادران در این شهرستان احساس می شود.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان