اقدام خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش در پرداخت بدهی خانواده های محروم


اقدام خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش در پرداخت بدهی خانواده های محروم

مقتدری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش در اقدامات خیرخواهانه خود، پرداخت بدهی و قبوض آب و برق خانواده های کم بضاعت را عهده دار شدند.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت: در ادامه برنامه های خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)»، اقدامات دیگری در زمینه حمایت و دستگیری از مستمندان به اجرا در آمد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: در اولین اقدام بچه های مسجد با پرداخت مبلغ 150 میلیون ریال بابت پرداخت بدهی سرپرست خانوار نیازمند، در این کار خیر و خداپسندانه مشارکت کردند.

وی بیان کرد: همچنین اقدام دیگر بچه های مسجد پرداخت قبض انشعاب برق و آب خانواده کم بضاعت بود که 839 هزار ریال و 342 هزار ریال برای این منظور پرداخت شد.

مقتدری عنوان کرد: این اقدام با همکاری و مشارکت ویژه خیران و نیکوکاران صورت گرفته است که از همت بی دریغ آنها قدردانی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خیرخواهانه وعام المنفعه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» در قالب فوق برنامه های این کانون انجام شده که از ابتدای سال تا کنون تعداد 9 فوق برنامه در راستای کمک رسانی به خانواده های محروم تحقق پیدا کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در پایان از تلاش های بچه های مسجد و خیرانی که با همت خود در یاری رساندن و دستگیری از نیازمندان از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند قدردانی و خواستار تداوم این همکاری ها در راستای خدمت رسانی به افراد و خانواده های کم بضاعت و محروم شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه