نقش مؤثر بانک توسعه تعاون در حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان


نقش مؤثر بانک توسعه تعاون در حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان

در دیدار مقامات و چهره‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی از غرفه بانک توسعه تعاون؛ بر نقش مؤثر بانک در حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان تاکید شد.

نقش مؤثر بانک توسعه تعاون در حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان

سردار مهدی نژاد نوری معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار از غرفه بانک اظهار داشت: فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه سهم و نقش زیادی در ایجاد ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی و اشتغال آفرینی و پیشرفت مبتنی بر عدالت بر عهده دارد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون با مأموریت و رسالت توسعه‌ای می‌تواند در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مؤثر واقع شود.

محمد علی اسلامی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به مأموریت‌های فرهنگی و اجتماعی بانک توسعه تعاون، امکان پیشبرد اقدامات مشترک برای فرهنگ سازی فعالیت‌های تعاونی وجود دارد.

وی افزود: با توسعه همکاری‌های فیمابین، جامعه دانشجویی کشور می‌توانند نقش موثری در پیشبرد فعالیت‌ها مبتنی بر رویکردها و آموزه‌های اقتصاد تعاونی داشته باشند.

شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون در این دیدارها گفت: این بانک طی سالهای اخیر قراردادها و تفاهماتی با معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و صندوق نوآوری و شکوفایی داشته است و تسهیلات بانک به پروژه‌های نوآورانه و فناورانه تعلق گرفته است.

بخشا گفت: مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران، منتا به عنوان نهادی تخصصی در بخش تعاون، در تقویت تعاونی‌های دانش بنیان مؤثر بوده است و بانک توسعه تعاون نیز از مهم‌ترین ارکان این مرکز محسوب می‌شود.

وی حضور واحدهای نوآوری و فناوری سازمانها، تشکل‌ها و شرکت‌ها را در این نمایشگاه فرصتی برای هم اندیشی و توسعه همکاری‌ها عنوان نمود و گفت: شرکت‌های دانش بنیان نیز خدمات و محصولات نوین خود را در این نمایشگاه به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهند.

بخشا خاطر نشان کرد: رقابت و نبرد میان استارتاپ ها نیز در روز پایانی نمایشگاه برگزار می‌شود و به پنج استارتاپ برگزیده تسهیلات سه هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون با نرخ ترجیحی تعلق می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فریبا کوثری