چانگان ایدو پلاس با دو چهره جذاب و متفاوت و پیشرانه اقتصادی معرفی شد


چانگان ایدو پلاس با دو چهره جذاب و متفاوت و پیشرانه اقتصادی معرفی شد

تصاویر رسمی ایدو پلاس به تازگی توسط کمپانی چانگان منتشر شده‌اند. این خودرو از لحاظ ظاهر، کابین و پیکربندی بهبود یافته و با دو چهره متفاوت و آپشنال (تیپ ساده و اسپرت) عرضه می‌شود. خودروی ایدو...

تصاویر رسمی ایدو پلاس به تازگی توسط کمپانی چانگان منتشر شده‌اند. این خودرو از لحاظ ظاهر، کابین و پیکربندی بهبود یافته و با دو چهره متفاوت و آپشنال (تیپ ساده و اسپرت) عرضه می‌شود.

خودروی ایدو پلاس چانگان در نمای جلو از یک جلوپنجره بزرگ استفاده می‌کند که طراحی متفاوتی در دو تریم دارد. جلوپنجره در تریم ساده دارای خط‌های افقی است که با مدل فعلی ایدو مطابقت دارد. ولی در تریم اسپرت با الگوی لانه‌زنبوری مواجه هستیم که در گوشه آن، لوگوی قرمزرنگ S به چشم می‌خورد. نمای جلوی تریم اسپرت همچنین دارای دریچه‌های خنک‌کننده مثلثی شکل است که جذابیت و جوان‌پسند بودن خودرو را دوچندان کرده‌اند.

چانگان ایدو پلاس با دو چهره جذاب و متفاوت و پیشرانه اقتصادی معرفی شدتریم ساده ایدو پلاس چانگان

در نمای عقب، چراغ‌های LED با سبک آمریکایی به شیوه‌ای ظریف و زیبا به یکدیگر متصل شده‌اند. یک اسپویلر کوچک در بالای چراغ دیده می‌شود که با ردیف اگزوزهای تعبیه‌شده در قسمت پایین هماهنگی جالبی ایجاد کرده است.

چانگان ایدو پلاس با دو چهره جذاب و متفاوت و پیشرانه اقتصادی معرفی شدنمای عقب ایدو پلاس

کابین Eado Plus در کل شبیه به مدل قبلی بوده، ولی می‌توان تغییراتی را در آن مشاهده کرد. دو نمایشگر 10.25 اینچی به حالت یکپارچه به یکدیگر متصل شده، که یکی از آن‌ها به عنوان سیستم اطلاعات- سرگرمی و دیگری برای نمایش اطلاعات حیاتی ماشین در دسترس راننده قرار گرفته‌اند. غربیلک فرمان هم از طراحی D شکل بهره می‌گیرد و شامل چند دکمه کنترلی می‌شود. طبق گزارش‌های مختلف، خودروی جدید چانگان به یک اهرم تعویض دنده الکترونیکی مجهز بوده و شکل و مکان خروجی تهویه مطبوع و هولدر لیوان تغییر یافته است.

چانگان ایدو پلاس با دو چهره جذاب و متفاوت و پیشرانه اقتصادی معرفی شدEado Plus

چانگان ایدو پلاس با دو آپشن موتور در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. یک مدل به موتور توربوی 1.4 لیتری مجهز بوده که حداکثر قدرت آن به 161 اسب بخار می‌رسد. این قدرت از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه موجب حرکت ماشین می‌شود. مدل دیگر از یک موتور 1.6 لیتری بهره می‌گیرد که حداکثر قدرت آن حدود 128 اسب بخار بوده و به گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT متصل شده است.

در بازار چین، خودروی ایدو پلاس چانگان با موتور 1.6 لیتری حدود 11.2 تا 16.2 هزار دلار قیمت دارد. نسخه اسپرت با موتور توربو نیز در محدوده قیمت 15.2 تا 16.3 هزار دلار به فروش می‌رسد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول