سبز کمرنگ در بورس امروز


سبز کمرنگ در بورس امروز

در خصوص حجم معاملات نیز می‌توان گفت با توجه به شرایط، در روند خوبی قرار بگیرند و در این راستا می‌توان دریافت عرضه و تقاضا میانگین هفته‌های گذشته را تجربه کنند

سبز کمرنگ در بورس امروز

محمدرضا ترابی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: با توجه به اتفاقات و اخباری که در پیرامون مذاکرات صورت گرفته، به نظر می‌رسد خودرویی‌ها امروز در وضعیت بهتری قرار بگیرند. از طرفی با نزدیک شدن به زمان انتشار گزارش شرکت‌های پتروشیمی، این گروه نیز می‌تواند از صنایع پیشروی اولین روز هفته باشد. همچنین شرکت‌های غذایی و روغنی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می‌توانند رشد خوبی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: رشد قیمت ها، عاملی برای رنگ سبز بازار

وی در خصوص بازار سرمایه افزود: به نظر می‌رسد امروز بازار بتواند در روند صعودی قرار بگیرد که البته این وضعیت در تمام روز هفته تداوم نخواهد داشت. در واقع به این دلیل که شاخص از ۱,۵۰۰ واحدی فراتر رفته، به نظر می‌رسد بازار بتواند تا محدوده ۱,۷۰۰ واحدی پیش برود.

ترابی در خصوص حجم معاملات خاطرنشان کرد: می توان گفت حجم معاملات، در روند خوبی قرار بگیرد و در این راستا می‌توان دریافت که عرضه و تقاضا میانگین هفته‌های گذشته را تجربه کنند؛ بنابراین بورس در هفته پیش رو روند متعادل رو به مثبتی را طی کرده و حجم معاملات آن نیز به همین شکل خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی