بررسی نقش روابط عمومی ها و رسانه ها در جهادتبیین


بررسی نقش روابط عمومی ها و رسانه ها در جهادتبیین

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در دوشنبه های سوهانک، نقش روابط عمومی ها و رسانه ها در جهادتبیین، بررسی می‌شود.

بررسی نقش روابط عمومی ها و رسانه ها در جهادتبیین

به کزارش ایران اکونومیست، این برنامه ساعت ۱۳.۳۰ دوشنبه ۲۶ اردیبهشت با حضور فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی، سپهر خلجی عضو شورای اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی استاد دانشگاه و سخنگوی دولت دوازدهم، اکبر نصرالهی رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه و حسین امامی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در سامانه دانان آغاز می شود.
علاقه مندان به حضور در این نشست تخصصی می توانند به آدرس daanaan.daan.ir
مراجعه کنند. شناسه ورود به برنامه 117a0c2 رمز ورود 1401 است.
در نشست های تخصصی دوشنبه های سوهانک که به همت دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و با حضور دانشجویان، استادان و محققان برگزار می شود، هر هفته یک موضوع مهم روز بررسی و راهکار ارائه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...