فرد هتاک به حرمت معلم در البرز بازداشت شد


فرد هتاک به حرمت معلم در البرز بازداشت شد

تسنیم نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: با هماهنگی دادستان، فرد هتاک به حرمت معلم این استان در کرج بازداشت شد.

علی حجرگشت ‌اظهار داشت: بلافاصله پس از منتشر شدن فیلم هتک حرمت یک کسبه به معلم در مدرسه شیخ فضل‌الله نوری در حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در فضای مجازی، اقدامات لازم برای پیگیری این موضوع مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تقدیر معلم با حضور معاون اداره‌کل آموزش و پرورش در مدرسه در حضور دانش‌آموزان و اولیا، تماس تلفنی وزیر آموزش و پرورش با همکارمان "فریدون گودرزی"، تماس تلفنی و حضور معاون تربیت بدنی و سلامت و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در منزل ایشان دیگر اقدامات انجام‌شده استان در راستای دلجویی از همکار مورد هتک‌حرمت قرار گرفته را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: تقدیر از معلم بااخلاق و صبور استان در مقابل رفتار ناشایست کسبه همجوار مدرسه شیخ فضل‌الله نوری در محدوده آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج از دیگر اقدامات انجام‌شده آموزش و پرورش البرز است که با هدف دلجویی و دفاع از مقام، جایگاه و حرمت معلم در جامعه صورت گرفت.

حجرگشت ادامه داد: معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل همکار دستان وی را که متبرک به تربیت هزاران دانش‌آموز بوده است که با نجابت معلمی برای فرد هتاک بالا نرفت بوسه زد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان این که دفاع از حرمت و جایگاه معلم و حفظ شأن و منزلت وی در واقع دفاع از حقوق همه مردم ایران است، یادآور شد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های استان تا حصول نتیجه و برقراری عدالت پیگیر حقوقی این بی‌حرمتی به معلم البرز دنبال می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تأکید کرد: این معلم فرهنگی در اقدامی شایسته از حق خود گذشت کرد اما موضوع به‌علت جنبه عمومی جرم در دست بررسی قضایی قرار گرفت.

"فریدون گودرزی" معاون دبستان شیخ فضل‌الله نوری آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج، هفته جاری توسط یکی از همسایگان مدرسه مورد بی‌حرمتی قرار گرفت که بلافاصله فرد ضارب از این معاون مدرسه و جامعه معلمان و فرهنگیان کشور عذرخواهی کرد.

4747

کد خبر 1630938

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا