فرماندار : نظارت و بازرسی بر توزیع کالاهای اساسی در آبیک تشدید می‌شود


فرماندار : نظارت و بازرسی بر توزیع کالاهای اساسی در آبیک تشدید می‌شود

قزوین- ایرنا- فرماندار آبیک با اشاره به اینکه تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت قرار دارد، گفت: نظارت و بازرسی بر توزیع کالاهای اساسی در این شهرستان تشدید می‌شود.

حامد فتوحی روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمهیدات لازم برای تأمین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی در شهرستان اندیشیده شده است و در حال حاضر هیچ‌گونه مشکل در تأمین و توزیع کالای اساسی نداریم.

وی اظهار داشت: گشت‌های بازرسی‌ سازمان های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی آمادگی کامل برای رصد بازار شهرستان را دارند و براساس اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مبتنی بر مصوبات ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی با نرخ جدید در حال توزیع است.

فتوحی با اشاره به کاهش ازدحام جمعیت در فروشگاه‌ها تصریح کرد: طی روزهای گذشته حجم قابل توجهی از کالاهای ضروری شامل برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت وارد بازار شده است و تزریق این کالاها، علاوه بر بهره‌مندی شهروندان باعث تنظیم قیمت‌ها می‌شود.

وی نصب برچسب قیمت در تمامی واحدهای صنفی و ارائه فاکتور را از ضروریات اصناف دانست و تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های نظارتی فعال و پای کار هستند و با هرگونه گران فروشی کم‌فروشی و احتکار برخورد شدید خواهد شد.

این مسوول با اشاره به جمعیت ۱۱۰ هزارنفری شهرستان آبیک اضافه کرد: روزانه هفت تن مرغ گرم در این شهرستان توزیع می‌شود که در روزهای گذشته با توجه به افزایش تقاضا این میزان به بیش از هشت تن رسید.

فتوحی تاکید کرد: در راستای افزایش نظارت و بازرسی از سطح بازار پایش اقلام اساسی تنظیم بازار و با توجه به آزادسازی قیمت‌ها و رصد لحظه‌ای کمبودها با همراهی بازرسی صنعت، معدن و تجارت از سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان در حال انجام است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳۵ نانوایی در شهر آبیک افزود: هیچ‌گونه افزایش قیمت نان سنتی نخواهیم داشت و بحث نظارت بر توزیع آرد و نان در حال انجام است و بازدیدها از طریق ادارات و نهادهای ذیربط از اصناف و نانوایی‌ها به طور مداوم در حال انجام است

فرماندار آبیک تصریح کرد: در بازدیدهایی که انجام شده نه کمبود آرد داریم و نه در خصوص نان مشکلی وجود دارد و افزایش قیمت هم نخواهیم داشت.

شهرستان آبیک دارای ۲ شهر به نام‌های آبیک و خاکعلی، ۲بخش، پنج دهستان و ۶۸ روستا می‌باشد و در کنار ۲ جاده ترانزیتی مهم کشور قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن