سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان: اصحاب رسانه زبان گویای جامعه هستند


سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان: اصحاب رسانه زبان گویای جامعه هستند

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اصحاب رسانه زبان گویای جامعه هستند و برای برطرف کردن دغدغه های مردم تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا منصور احمدی روز شنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان اظهار کرد: اصحاب رسانه بازوی توانمند دستگاه های اجرایی هستند و همواره با این قشر تعامل ویژه ای خواهیم داشت.

وی گفت: خبرنگاران به عنوان حلقه میانی بین مردم و مسوولین دغدغه برطرف کردن مشکلات جامعه را دارند و همراهی مجموعه ارشاد لرستان با اصحاب رسانه شبانه روزی خواهد بود که در این راستا طرح ساماندهی جامعه خبرنگاران در دستور کار است و برنامه های ویژه برای آنان خواهیم داشت.

وی همچنین به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان در هفته جاری اشاره کرد و ادامه داد: شرکت در جشنواره خوشنویسی شهرستان کوهدشت از جمله برنامه های سفر یکروزه محمد مهدی اسماعیلی خواهد بود که در این راستا طی روزهای آینده با جمعی از خبرنگاران نشست خبری برگزار خواهد شد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان نیز در ادامه اظهار کرد: انتصاب منصور احمدی به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،موجب ابراز رضایت اصحاب رسانه شده است و ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی نظام با این اداره کل تعامل ویژه خواهد داشت.

محمد علیدوستی گفت: خبرگزاری ایرنا تمام تلاش خود را برای انعکاس خدمات دولت و نظام در استان بکار گرفته است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دست به کار بزرگی زده است اظهارداشت : رسانه ها باید برکات حذف ارز چهارهزارو ۲۰۰ تومانی رابر ای مردم بازگو کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...