دومین پیروزی متوالی و تدارکاتی تیم ملی والیبال بانوان در صربستان


دومین پیروزی متوالی و تدارکاتی تیم ملی والیبال بانوان در صربستان

تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در صربستان موفق به شکست نماینده باشگاه تنت این کشور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی والیبال زنان ایران شب گذشته (جمعه 23 اردیبهشت) در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در اردوی برون مرزی صربستان به مصاف تیم باشگاه تنت این کشور رفت و با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست داد.

شاگردان الساندرا کمپدلی که در ست ابتدایی با نتیجه 15 بر 25 نتیجه بازی را به تیم تنت واگذار کرده بودند در ست دوم با نتیجه 25 بر 21 بر حریف غلبه کردند. ست سوم 25 بر 22 به نفع تیم تنت به پایان رسید و تیم ملی والیبال زنان ایران در دو ست پایانی به ترتیب با امتیازهای 25 بر 11 و 15 بر 7 فاتح میدان شد.

مهسا کدخدا به دلیل آسیب دیدگی مچ پا و محدثه مشتاقی به دلیل سرماخوردگی در این مسابقه حضور نداشتند.

تیم ملی والیبال زنان ایران از روز 19 اردیبهشت تمرینات خود را با حضور 16 بازیکن در اردوی برون مرزی صربستان آغاز کرده است و این تمرینات تا 26 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

این تیم در ادامه اردوی برون مرزی خود دیدار دوستانه دیگری فردا (یکشنبه 25 اردیبهشت) خواهد داشت.

شبنم علیخانی، فرزانه زارعی، آیتک سلامت، پوران زارع، زهرا کریمی، هانیه محتشمی‌پور، تهمینه درگزنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، هاله متقیان، مائده برهانی، سمانه سیاوشی، فاطمه امینی و مریم حبیبی بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی (مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و نرگس عهدنو (تراپیست) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زنان در این اردو را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟