آقاتهرانی کاندیدای انتخابات مجلس شد/ نوری: از حضور تندورها در هیات رئیسه جلوگیری می کنیم


آقاتهرانی کاندیدای انتخابات مجلس شد/ نوری: از حضور تندورها در هیات رئیسه جلوگیری می کنیم

رییس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: پیامکی را از یکی از نمایندگان دریافت کردیم که برای آقای آقاتهرانی رایزنی و درخواست حمایت داشتند و خود آقای نادران هم به صورت رسمی اعلام نامزدی کردند، این دو مورد به صورت رسمی مطرح هستند و احتمالا افراد دیگری نیز مطرح باشند که هنوز اعلام نکرده اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دیده بان ایران، غلامرضا نوری قزلجه، رییس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم از جلسه و بررسی این فراکسیون برای انتخابات اجلاسیه سوم هیئت رییسه مجلس یازدهم خبر داد و گفت: این هفته فراکسیون وارد بررسی موضوعات و مصادیق برای پست های مختلف هیات رییسه خواهد شد.

وی همچنین افزود: یک سری از افراد اعلام آمادگی کرده اند و برخی نیز در این بین با فراکسیون مستقلین برای جلب حمایت رایزنی داشته اند.

رییس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم تصریح کرد: ما ابتدا بررسی می کنیم که از داخل خود فراکسیون مستقلین کسی تصمیم به کاندیداتوری دارد یا خیر و در ابتدا این درخواست ها بررسی می شود و بعد به سراغ افراد خارج از فراکسیون می رویم.

رویکرد کلی فراکسیون مستقلین ممانعت از حضور تندورها در هیات رییسه است

نوری قزلجه درباره رویکرد کلی فراکسیون مستقلین در انتخابات اجلاسیه سوم مجلس یازدهم نیز گفت: با توجه به عدد رای فراکسیون اقلیت ، تلاش کنیم تا حد امکان در جلوگیری از راه یافتن تندروها و افراطیون به هیئت رییسه موثر باشیم و تا جای ممکن از افراد معتدل تر و چهره هایی که از تندوری دور هستند و با عقلانیت به دنبال اداره مجلس می روند حمایت کنیم.

رییس فراکسیون مستقلین ولایی درباره کاندیداهای احتمالی جایگاه ریاست مجلس نیز گفت: ظاهرا چند نفر برای این جایگاه به غیر از شخص آقای قالیباف اعلام کاندیداتوری کرده اند.

وی افزود: پیامکی را از یکی از نمایندگان دریافت کردیم که برای آقای آقاتهرانی رایزنی و درخواست حمایت داشتند و خود آقای نادران هم به صورت رسمی اعلام نامزدی کردند، این دو مورد به صورت رسمی مطرح هستند و احتمالا افراد دیگری نیز مطرح باشند که هنوز اعلام نکرده اند.

نوری قزلجه همچنین تاکید کرد: فراکسیون مستقلین همه این گزینه ها را بررسی و بعد کاندیدای مورد حمایت خود را اعلام می کند.

تاثیر حواشی سفر ترکیه خانواده رئیس مجلس بر انتخابات هیات رییسه

رییس فراکسیون مستقلین ولایی درباره تاثیر ماجرای سفر برخی از اعضاء خانواده قالیباف به ترکیه بر انتخابات هیات رییسه اجلاسیه سوم در مجلس یازدهم گفت: من تصور می کنم حداقل اگر گزینه ها و تغییر گزینه ها تاثیری نداشته باشد بر روی آراء تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: من معتقدم موضوع از دید نمایندگان به سمت فراموشی و بی اثری بر آراء می رفت اما انتشار فایل صوتی مهدی طائب و طرح برخی از توجیهات در آن فایل صوتی باعث ناراحتی برخی از نمایندگان شده بود.

نوری قزلجه خاطر نشان کرد: من با تعدادی از نمایندگان صحبت می کردم و آن ها می گفتند از بابت این که از چه مسائل و افرادی برای چه کارهایی هزینه می شود ناراحت بودند، این مساله مجددا فضا را منفی کرد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس یازدهم همچنین تاکید کرد: پیش بینی خود من این است که این موضوع بر عدد آراء تاثیر می گذارد و بعید می دانم بر روی نتیجه تاثیری داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !