رضا عطاران از عکس خاص خود رونمایی کرد



رضا عطاران از عکس خاص خود رونمایی کرد

رضا عطاران عکسی به مناسبت تولدش منتشر کرد. به گزارش اقتصاد آنلاین ، رضا عطاران در بیستمین روز از اردیبهشت ماه 1347 در یکی از محله های قدیمی شهر مشهد متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگر مثل کارگردانی، فیلم نامه نویسی و خوانندگی نیز فعالیت دارد. او اصالتی کاخکی دارد و سومین فرزند خانواده است، زمانی که سن کمی داشته مادرش در زلزله کاخک...

به گزارش اقتصاد آنلاین ، رضا عطاران در بیستمین روز از اردیبهشت ماه 1347 در یکی از محله های قدیمی شهر مشهد متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگر مثل کارگردانی، فیلم نامه نویسی و خوانندگی نیز فعالیت دارد. او اصالتی کاخکی دارد و سومین فرزند خانواده است، زمانی که سن کمی داشته مادرش در زلزله کاخک فوت شده است. عطاران در جدیدترین پست اینستاگرامی خود گفته است که تاریخ تولدش را فراموش کرده و با تاخیر عکسی همراه با یکی از دوستان صمیمی اش برای این مناسبت منتشر کرد.

او با انتشار عکس زیر نوشته است:

تازه‌فهمیدم‌‌دو‌روز‌پیش‌تولدم‌بوده‌......

خوابگاه‌دانشجویی،با‌دوست‌عزیز‌،علی‌سمیعی

رضا عطاران از عکس خاص خود رونمایی کرد

بیوگرافی رضا عطاران

رضا عطاران بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته اقتصاد گرفت برای ادامه تحصیل راهی تهران شد و در دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران رشته طراحی صنعتی را انتخاب کرد و به تحصیل پرداخت. او بخاطر علاقه اش به هنر و بازیگری دانشگاه را رها کرد و به سینما روی آورد و با بازی در تئاتر حسن حامد فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۶۱ آغاز نمود.

عطاران در سال ۱۳۶۹ با بازی در مجموعه تلویزیونی بیداران به کارگردانی اصغر عبداللهی برای اولین بار در تلویزیون دیده شد و پس از آن با ایفای نقش در سریال پرواز ۵۷ و ساعت خوش مهران مدیری به شهرت رسید و در عرصه بازیگری پیشرفت کرد. سریال پرواز ۵۷ یکی از نخستین سریال های طنز بعد از انقلاب بود که توسط مهران مدیری و در سال ۱۳۷۲ ساخته و از شبکه اول سیما به نمایش گذاشته شد و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. رضا عطاران در کنار نصرالله رادش، سعید آقاخانی و حمید لولایی در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی