استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دولت برای عبور از گردنه دشوار اقتصادی نیازمند همراهی مردم است 


استاندار کهگیلویه و بویراحمد: دولت برای عبور از گردنه دشوار اقتصادی نیازمند همراهی مردم است 

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور شرایط اقتصادی خاصی دارد و دولت سیزدهم نیز برای عبور از این گردنه دشوار نیازمند همکاری و همراهی هر چه بیشتر مردم است. 

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز شنبه در آیین تجلیل از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: دشمنان با استفاده از تمامی ابزارها و امکانات درصدد سوء استفاده از شرایط خاص اقتصادی حاکم در ایران هستند.

وی افزود: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها از سوی دولت سیزدهم نوعی تحول اقتصادی در کشور بوده و سختی هایی نیز دارد که باید مردم آنها را تحمل کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: معلمان کشور و این استان به عنوان پیشگامان تعلیم و تربیت برای آگاهی بخشی در زمینه اجرای این طرح مهم کمک، تلاش و اقدام کنند.

احمدزاده عنوان کرد: معلمان کشور و کهگیلویه و بویراحمد مراقب بوده و دشمن شناس و زمان شناس باشند تا تلاش دشمنان برای شکست خوردن و اجرا نشدن طرح مردمی سازی یارانه ها بی ثمر شود.

وی ابراز داشت: باید رسیدگی بیشتری به وضعیت جامعه فرهنگیان کشور و کهگیلویه و بویراحمد شود تا این قشر تأثیرگذار کمتر دغدغه نان و معیشت داشته و بیشتر به بحث تعلیم و تربیت بپردازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده ای از دانشجویان این استان با وجود کسب رتبه های عالی در آزمون سراسری سالهای گذشته و امسال و در حالی که می توانستند در رشته های پزشکی تحصیل کنند به سراغ رشته معلمی رفته اند.

احمدزاده اظهار داشت: چنین امری بیانگر قداست، منزلت، اهمیت، ارزش و جایگاه والای شغل معلمی و تأکید دین مبین اسلام و آیات و روایات متعدد در این زمینه است.

وی افزود: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد قدردان خدمات و تلاش های ارزنده فرهنگیان این استان هستند و برای کاهش مسائل و مشکلات آنان نیز از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نمی کنند.

احمدزاده بیان کرد: انتظار می رود که علم معلمان کشور و کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش در مسیر تعالی و هدایت دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: آموزش و پرورش قوی معلم توانمند می خواهد و در سند تحول بنیادین نیز به جای واژه معلم به واژه مربی اشاره شده است.

حسنعلی عزتخواه اظهار داشت: دلیل چنین امری آن است که معلم تعلیم دهنده است اما مربی دغدغه تربیت آینده سازان کشور را دارد و دانشگاه فرهنگیان نیز پرورش دهنده مربی است.

وی افزود: لازم است که استادان توانمندتر در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به کار گرفته شوند تا زمینه ساز ایجاد تحول بیشتر در عرصه تعلیم و تربیت باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه دوم انقلاب باید بیش از پیش در کلاس های درس این استن برای دانش آموزان تبیین و تحلیل شود.

عزتخواه با اشاره به دیدار چند روز قبل رهبر معظم انقلاب با جمعی از فرهنگیان کشور، عنوان کرد: معظم له در این دیدار مطالب مهم و ارزشمندی را ایراد فرمودند که راهگشا خواهد بود.

وی ابراز داشت: یکی از مطالب مهم رهبر معظم انقلاب در این دیدار اشاره به مسأله علم سودمند و اصلاح گر بودن این نوع علم بوده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: معلم تربیت کننده انسان ها و آگاهی دهنده به آنان بوده و جهل را به دانایی تبدیل می کند.

سلیمان حسینی نیک اظهار داشت: تمامی ناهنجاری ها، ناخوشایندی ها و ناملایمات در جوامع مختلف ناشی از نداشتن آگاهی است و در مقابل نیز هر کجا آگاهی باشد چنین معضلاتی کاهش می یابد.

وی افزود: جوامع با وجود معلمان به سوی ترقی، پیشرفت و پویایی روزافزون پیش می روند.

رییس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سرمایه گذاری هر چه بیشتر مسئولان اجرایی کشور و این استان بر روی تربیت معلمان، حمایت از دانشگاه فرهنگیان و تلاش برای کاهش مشکلات فرهنگیان و دانشجومعلمان ضروری است.

در این آیین از ۱۰ دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد که دارای آثار علمی و پژوهشی، دارنده عناوین علمی و برگزیدگان جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس بودند با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور