مدارس غیردولتی شهریه بگیرند؟


مدارس غیردولتی شهریه بگیرند؟

وزیر آموزش‌وپرورش بر نظارت بر برنامه مدارس تاکید و عنوان کرد: نظارت‌ها باید همه مدارس اعم از مدارس شهری، روستایی، عشایری و دولتی و غیردولتی را به صورت دقیق و شفاف پوشش دهد. نوشته مدارس غیردولتی شهریه بگیرند؟ (https://tejaratnews.com/%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c%d9%87-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d8%ba%db%8c%d8%b1-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa%db%8c)...

به گزارش تجارت‌نیوز، اظهارات جدید وزیر آموزش و پرورش درباره شهریه مدارس غیر دولتی چیست؟

یوسف نوری گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر بافرهنگیان، از تلاش‌های آموزش‌وپرورش به‌ویژه معلمان در دوران کرونا تقدیر نمودند که این موضوع نشان از تلاش‌های فرهنگیان دارد.

به نقل از ایسنا، وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ارزیابان و بازرسان باید برنامه داشته باشند و اجرای برنامه‌ها را رصد کنند و در نهایت نیز نتایج عملکرد را ارزیابی و در جهت رفع موانع اجرای برنامه‌ها اقدام کند.

وی بر نظارت بر برنامه مدارس تاکید و عنوان کرد: نظارت‌ها باید همه مدارس اعم از مدارس شهری، روستایی، عشایری و دولتی و غیردولتی را به طور دقیق و شفاف پوشش دهد.

نوری خاطرنشان کرد: مدارس حق دریافت هیچ‌گونه وجهی را هنگام ثبت‌نام دانش آموزان مدارس ندارند، به‌استثنای حق بیمه و مدارس غیردولتی نیز تنها براساس الگوی شهریه مصوب، می‌توانند شهریه دریافت کند.

وی از اجرایی شدن رتبه‌بندی قبل از موعد مقرر خبر داد و افزود: دوره‌های تابستانی در قالب آموزش‌های جبرانی برگزار خواهد شد و برای تلفیق مسائل پرورشی با آموزشی نیز برنامه‌ریزی خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، عضو کابینه دولت مردمی اظهار کرد: عملیاتی کردن برنامه‌ها از سیاست‌های دولت سیزدهم است که باید با تلاش مضاعف در این مسیر حرکت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی