پیکاپ ایران‌خودرو K137 در راه بازار… تارا وانت می‌شود!


پیکاپ ایران‌خودرو K137 در راه بازار… تارا وانت می‌شود!

پلتفرم تارا برای ساخت وانت K137 ایران خودرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته با طراحی متفاوتی که بازار پرچمدار سدان‌های ایران خودرو را تحت تاثیر قرار ندهد. The post پیکاپ ایران‌خودرو K137 در راه بازار… تارا وانت می‌شود! (https://www.pedal.ir/ikco/pickup-k137-tara/) appeared first on مجله پدال (https://www.pedal.ir).

محمدجواد نورایی: به دنبال توسعه محصولات جدید بر پایه پلت فرم ایرانیزه شده‌ی PF1 پژو سیتروئن، اخیراً شرکت ایران‌خودرو مذاکراتی را با یکی از شرکت‌های طراحی خارجی کلید زده تا به‌عنوان مشاور در طراحی یک وانت جدید بر پایه پلت فرم IKP1 (که همان نمونه بومی شده پلت فرم PF1 پژو محسوب می‌شود)، به ایران‌خودرو کمک کند.

پیکاپ ایران‌خودرو K137 در راه بازار… تارا وانت می‌شود!

در برنامه‌ی توسعه‌ای این خودرو که فعلاً با نام فنی کی ۱۳۷ (K137) شناخته می‌شود، علاوه بر تغییرات در بدنه و استایل، بحث ارتقا موتور نیز مطرح شده و این پیکاپ احتمالاً چهار چرخ محرک خواهد بود.

با دیدگاه منفی مشتریان ایرانی نسبت به تبدیل خودروهای سواری ساخت داخل به وانت، به جهت اینکه این پیکاپ بر مبنای خودرو جدید ایران‌خودرو یعنی تارا است، احتمال از رونق افتادن بازار این سدان نیز مطرح است. به همین سبب، مدیران شرکت تصمیم دارند تا با اعمال بیشترین تغییرات در استایل محصول، تشابه ظاهری این خودرو با تارا را به حداقل ممکن برسانند.

پیکاپ ایران‌خودرو K137 در راه بازار… تارا وانت می‌شود!

پیش‌بینی می‌شود که این خودروی کار و تجاری تا اواخر سال آینده روانه بازار شده و جایگزین وانت آریسان شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید