فروش ویژه سیم کارت دائمی جوانان همراه اول با شماره‌های خاص شروع شد


فروش ویژه سیم کارت دائمی جوانان همراه اول با شماره‌های خاص شروع شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) فروش ویژه سیم کارت دائمی جوانان همراه اول با شماره‌های خاص آغاز شد. در ادامه با نحوه خرید سیم کارت دائمی همراه اول ویژه جوانان آشنا می‌شویم. همراه اول پس از اینکه طرح قبلی فروش سیم کارت‌های دائمی با تخفیف و بسته‌های خوش‌آمد این اپراتور مورد استقبال کاربران قرار گرفت، در راستای ارتقای هویت دیجیتال... نوشته فروش...

فروش ویژه سیم کارت دائمی جوانان همراه اول با شماره‌های خاص آغاز شد. در ادامه با نحوه خرید سیم کارت دائمی همراه اول ویژه جوانان آشنا می‌شویم.

همراه اول پس از اینکه طرح قبلی فروش سیم کارت‌های دائمی با تخفیف و بسته‌های خوش‌آمد این اپراتور مورد استقبال کاربران قرار گرفت، در راستای ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه خود طرح جدیدی را برای فروش سیم کارت دائمی با شماره‌های خاص به اجرا درآورد.

جزئیات فروش ویژه سیم کارت دائمی جوانان همراه اول

اپراتور همرا اول از روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ برای آن دسته از کاربران ۱۸ تا ۳۰ ساله که تاکنون سیم کارت دائمی جوانان را خریداری نکردند، امکانی را فراهم کرد تا با مراجعه به آدرس shop.mci.ir یا با مراجعه به تمامی مراکز فروش و خدمات این اپراتور فرایند خرید این سیم کارت‌ها را انجام دهند.

این سیم کارت‌ها با شماره‌های خاص که با تخفیف 50 درصد و قیمت 80 هزار تومانی عرضه می‌شوند، از بسته‌های خوش‌آمد نیز بهره می‌برند. از مواردی که اپراتور همراه اول در بسته‌های خوش آمد این سیم کارت‌ها در نظر گرفته می‌توان به اینترنت ۱۰ گیگابایتی ۱ ماهه، 2.5 گیگبایت اینترنت ماهانه به مدت 4 ماه، 200 دقیقه مکالمه درون شبکه و 20 دقیقه مکالمه برون شبکه به مدت یک ماه اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت