فرماندار جوانرود: دولت سیزدهم به دنبال بهبود معشیت مردم است


فرماندار جوانرود: دولت سیزدهم به دنبال بهبود معشیت مردم است

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال اصلاح و بهبود معشیت مردم است، گفت: اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها یکی از ضرورت‌های کشور، جراحی بزرگ اقتصادی و اقدام مثبت و ارزشمند دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «رستگار یوسفی» روز شنبه در جلسه تنظیم بازار و اقدام مشترک شهرستان جوانرود، مردمی‌سازی نظام پرداخت یارانه‌ها را نمادی از شجاعت دولت سیزدهم برشمرد و افزود: سود حاصل از مردمی سازی یارانه ها به جیب مصرف کننده می رود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال اصلاح و بهبود معشیت مردم است اظهار داشت: توزیع عادلانه یارانه‌ها و اصلاح ارز ترجیحی یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است و همه در این زمینه مسئول هستیم.

فرماندار جوانرود با تاکید بر اینکه مردم در زمینه تامین، توزیع و نظارت کافی نگرانی نداشته باشند، گفت: مردمی کردن اقتصاد، توزیع عادلانه یارانه ها و بهبود وضعیت معیشت مردم از اهداف جدی دولت سیزدهم و مورد تاکید رئیس جمهوری است.

یوسفی با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب کالاهای اعلام شده، پذیرفتنی نیست، افزود: به اندازه کافی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در شهرستان موجود است و در تامین کالاهای پرمصرف هم مشکلی نیست بنابراین باید توزیع مناسب و نظارت کافی بر بازارمد نظر باشد.

وی با بیان اینکه همه باید در اجرای این طرح به دولت کمک کنیم، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ۴۳ سال ماموریت‌های بزرگی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها نیز سربلند بیرون خواهد آمد و شاهد تحقق حداکثری عدالت خواهیم بود.

قیمت نان تا پایان سال هیچ تغییری نخواهد داشت

فرماندار جوانرود همچنین روز شنبه در جلسه کار گروه آرد و نان شهرستان جوانرود گفت: قیمت نان تا پایان سال به هیچ وجه تغییری نخواهد داشت.

یوسفی افزود: تعطیلی خودسرانه هر واحد نانوایی تخلف محسوب می شد و با آن برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: بی نظمی در قوت غالب مردم، به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و تمام کاسبان و نانوایی‌ها باید مانند گذشته به پخت نان ادامه بدهند و تا زمانی که حتی یک نفر مشتری دارند از آرد موجود استفاده و نان مورد نیاز را برای مردم تأمین کنند.

یوسفی با بیان اینکه نظارت بر فعالیت نانوایی ها جدی ترمی شود یادآور شد: با هرگونه تخلف در افزایش قیمت غیرقانونی و همچنین اخلال در خدمات دهی حوزه نان به شدت برخورد خواهد شد.

شهرستان جوانرود ۷۸ نانوایی فعال دارد.

این شهرستان با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!