کمبود 2 هزار معلم در استان همدان باید جبران شود


کمبود 2 هزار معلم در استان همدان باید جبران شود

همدان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به بازنشسته شدن 2 هزار معلم در سطح استان گفت: این کمبود چالش بزرگی برای استان است که باید برطرف شود.

به گزارش ایرنا، «محمود نقوی» روز شنبه در آئین تجلیل از معلمان و منتخبان سرآمد آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: چالش کمبود نیروی انسانی در استان نیازمند حمایت و پشتیبانی مسوولان است.

وی اضافه کرد: بالاترین سرمایه هر کشور، سرمایه انسانی است که در آموزش و پرورش تربیت می شود و برای این امر خطیر باید بهترین امکانات و ملزومات را در اختیار داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به شروع مدارس در ۱۴ فروردین گفت: با توجه به این کمبود معلمان دلسوزانه کار تدریس را آغاز کردند.

نقوی همچنین پروژه های نیمه تمام را چالش بزرگ دیگر استان دانست و افزود: در حال حاضر ۱۸۸ پروژه نیمه تمام داریم که نیازمند تقویت اعتبارات استانی و ملی برای تکمیل است.

وی با بیان اینکه با حمایت استاندار در شورای آموزش و پرورش اقدامات خوبی در راستای تعالی تعلیم و تربیت انجام شده است تاکید کرد: همه مسوولان استان برای رشد و توسعه آموزش پرورش آماده هستند و تلاش و کوشش می کنند.

به گزارش ایرنا در این آئین ۱۲۴ معلم نمونه از بین ۲۱ هزارو ۵۰۰ نفر انتخاب و تجلیل شدند.

استان همدان دارای ۴۱ هزار نفر شاغل و بازنشسته در آموزش و پرورش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید