فرماندار کنگاور: با اخلال‌گران امنیت اقتصادی برخورد قاطع می‌شود


فرماندار کنگاور: با اخلال‌گران امنیت اقتصادی برخورد قاطع می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور کنگاور تاکید کرد: در مقابل اخلال در نظام اقتصادی و حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، «فرزادالماسی» روز شنبه در کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار کنگاور، تحول در اقتصاد را یکی از انتظارات جدی رهبر معظم انقلاب، جامعه و به ویژه جوانان دانست و گفت: یکی از برنامه های اساسی دولت سیزدهم انجام اصلاحات عمیق اقتصادی کارشناسی شده است.

وی در ادامه بیان داشت: دستگاه‌های متولی در شهرستان پیگیر تعادل قیمت کالاهای اساسی در سطح بازار بوده و برخورد قانونی با متخلفان و اخلال گران بازار در دستور کار دستگاه های نظارتی قرار دارد.

فرماندار کنگاور با بیان اینکه عده‌ای با گران فروشی و احتکار کالا در صدد لطمه زدن به ثبات بازار و دامن زدن به جو روانی هستند، متذکر شد: فروش گوشت قرمز به خارج از شهرستان ممنوعه بوده و با متخلفان برخورد قاطع صورت می گیرد.

الماسی در ادامه با تاکید بر اینکه بازرسی از خبازی ها بسیار ضعیف بوده، اظهار داشت: مدیران مربوطه با حس مسئولیت پذیری بیشتر و وجدان کاری با تشکیل چندین اکیپ بازرسی و نظارت ها را بصورت همزمان مضاعف کنند.

فرماندار کنگاور امروز در چندین نوبت بصورت سرزده به بازار سر زد و از نزدیک اوضاع را کنترل و دستور لازم را به مدیران مرتبط صادر کرد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟