رونمایی از «راهنمای طبقه‌بندی و چیدمان کتاب کودک و نوجوان» در نمایشگاه کتاب


رونمایی از «راهنمای طبقه‌بندی و چیدمان کتاب کودک و نوجوان» در نمایشگاه کتاب

مراسم رونمایی از «راهنمای طبقه‌بندی و چیدمان کتاب کودک و نوجوان»، نوشته غلامعلی کیومرثی در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود. 

رونمایی از «راهنمای طبقه‌بندی و چیدمان کتاب کودک و نوجوان» در نمایشگاه کتاب
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این مجموعه با هدف تدوین یک شیوه‌نامه و راهنمای کاربردی طبقه‌بندی و چیدمان کتاب در فروشگاه‌های بزرگ نوشته شده و حاصل سال‌ها کار و تجربه نویسنده، غلامعلی کیومرثی با موضوعات مرتبط با ادبیات کودک و طبقه‌بندی‌های رایج علم کتابداری است.

اگرچه موضوع اصلی «راهنمای طبقه‌بندی و چیدمان کتاب کودک و نوجوان» به روش طبقه‌بندی و چیدمان کتاب در فروشگاه‌های بزرگ می‌پردازد؛ اما درسنامه‌ای است که تمام مباحث کاربردی کتاب کودک و نوجوان را به‌طور فشرده در خود جای داده و می‌تواند یک مجموعه کاربردی برای همه دست‌اندرکاران کتاب کودک و نوجوان باشد.

تدوین و نگارش این مجموعه برعهده غلامعلی کیومرثی بوده و انتشارات «دنیای ماه‌پیشونی»، آن را منتشر کرده است. «راهنمای طبقه‌بندی و چیدمان کتاب کودک و نوجوان»، دوشنبه 26 اردیبهشت ماه با حضور محمد مجری‌سازان طوسی، قدرت‌الله نیک‌بخت و حمیدرضا عابدین‌نیا و مهدی فیروزان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ یاد شده، یعنی 26 اردیبهشت از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 19 به مصلای امام خمینی(ره)، سالن کتاب‌های کودک و نوجوان، سرای اهل قلم، سالن علی لندی، شماره 191 مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403