نفرات برتر مسابقات شطرنج دختران کشور مشخص شدند


نفرات برتر مسابقات شطرنج دختران کشور مشخص شدند

کرمانشاه - ایرنا - رئیس هیات شطرنج استان کرمانشاه از معرفی نفرات برتر مسابقات شطرنج دختران کشور در رده های سنی مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «داریوش کرمی» عصر شنبه در حاشیه اختتامیه مسابقات شطرنج دختران کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رقابت ها در دو رده سنی زیر ۱۲ سال و ۱۸ سال با حضور ۴۴ ورزشکار برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مسابقات رده سنی کمتر از ۱۲ سال ۳۰ شطرنج باز حضور داشتند، افزود: مائده یوسفیان از اصفهان، عسل ابراهیمی رشتی از گیلان و روشا اکبری از خراسان رضوی جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

کرمی تصریح کرد: در گروه سنی کمتر از ۱۸ سال مسابقات نیز ۱۴ ورزشکار حضور داشتند که سیده هستی سیدی حلاج از خراسان رضوی، پرنیان قمی از گیلان و پانته‌آ رحیمی از گلستان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات شطرنج کرمانشاه یادآوری کرد: مسابقات در ۹ دور برگزار و نفرات برتر به رقابت های قهرمانی غرب آسیا که به میزبانی مالدیو برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی افزود: ساغر یزدانی در رده سنی زیر ۱۸ سال و شیرین ملک حسینی، روناک ملک حسینی، زهرا رستمی و فائزه صفری در رده سنی زیر ۱۲ سال پنج شطرنج باز کرمانشاهی حاضر در این مسابقات بودند.

کرمی در پایان سطح کیفی مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه میزبانی کرمانشاه نیز به خوبی انجام و ورزشکارران شرکت کننده رضایت کافی از نحوه میزبانی داشتند.

نفرات برتر مسابقات شطرنج دختران کشور مشخص شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان