سرویس اعتباری اسنپ؛ الان بخر بعدا پرداخت کن


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرویس اعتباری اسنپ؛ الان بخر بعدا پرداخت کن

اسنپ جدیداً سرویسی را به خدمات خود اضافه کرده است که سرویس اعتباری اسنپ (الان بخر بعدا پرداخت کن) نامگذاری شده است. این سرویس با نام اسنپ پی نیز شناخته شده است. این سرویس بدان معناست که می‌توانید امروز خرید خود را انجام دهید و در پایان ماه هزینه آن را پرداخت نمایید. این خدمت جدید از اسنپ در حال توسعه و پیشرفت است. در ادامه به بررسی این سرویس خواهیم پرداخت.

معرفی سرویس اعتباری اسنپ

سرویس اعتباری اسنپ با شعار (الان بخر بعدا پرداخت کن) یکی از روش‌هایی است که امروزه در سراسر دنیا استفاده می‌شود. این سرویس معمولاً مورد استفاده افراد جوان قرار می‌گیرد. در این سرویس خرید را امروز انجام داده و کالا یا خدمات را دریافت می‌کنید. فقط پرداختی خریدار به آخر ماه موکول می‌شود. همچنین می‌توانید از حالت اقساط در این سرویس بهره مند شوید و در چند ماه مبلغ آن را پرداخت نمایید.

سرویس‌های پرداخت زیادی در سراسر دنیا وجود دارند. کشور‌هایی مانند آمریکا، استرالیا و سایر کشور‌های جهان اول از این سرویس استفاده‌های زیادی کرده و آن را به عنوان انقلابی در پرداخت‌ها و صنعت مالی می‌دانند. این روش امروزه در استرالیا و آمریکا جایگزین مناسبی برای کارت‌های اعتباری شده است.

در مورد BNPL یا پرداخت اعتباری بیشتر بدانیم

در دنیای دیجیتالی امروز BNPL تبدیل به شیوه ای جدید شده که پاسخگوی تمام نیاز‌های انسان معاصر است. شیوه ای که با تکنولوژی دیجیتال پیش می‌رود. اعتبار‌های خُرد که در گذشته توسط بانک‌ها انجام می‌شد و با کمک کاغذ و به صورت نوشتاری و حضوری بود، امروزه با چند کلیک ساده و به شکل آنلاین قابل انجام شده است. یکی از ویژگی‌های سرویس اعتباری اسنپ (الان بخر بعدا پرداخت کن) که باعث شده افراد زیادی جذب آن شوند عدم نیاز به وثیقه و ضامن است. همچنین نرخ سود این روش صفر درصد در نظر گرفته شده است.

اسنپ پی چیست؟

سرویس اعتباری اسنپ همگام با سایر پیشرفت‌های دنیای دیجیتالی در سراسر دنیا پیش می‌رود. سرویس‌های اعتباری در سال‌های اخیر در سراسر دنیا در میان نوجوانان و جوانان مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. مردم ایران اغلب کارت‌های اعتباری متداول را ندارند به همین دلیل اسنپ پی برای ایرانیان بسیار اهمیت داشته و نیاز به چنین سرویسی همیشه در میان ایرانیان وجود داشت. سوپر اپلیکشین اسنپ در سال گذشته این سرویس را فعال کرده و تا به امروز افراد زیادی از آن استفاده کرده و رضایت کامل داشته اند.

چگونه می‌توانیم سرویس اعتباری را دریافت نماییم؟

سرویس اعتباری اسنپ برای کاربران واجد شرایط امکان فعال سازی دارد. اگر کاربر فعال و خوش حسابی هستید می‌توانید به بخش اطلاعات کاربردی رفته و درخواست سرویس اعتباری بدهید. در صورت انتخاب شدن قراردادی به صورت آنلاین میان شما و اسنپ بسته شده و این خدمت برای شما راه اندازی می‌شود.

چگونه اسنپ پی را غیر فعال کنیم؟

سرویس اعتباری اسنپ؛ الان بخر بعدا پرداخت کن

چگونه اسنپ پی را غیر فعال کنیم؟

به دلیل آنکه این سرویس تازه راه اندازی شده است امکان غیر فعال سازی وجود ندارد. اما اگر در طی ماه از سرویس پرداخت و شارژ حساب خود استفاده نکنید خود به خود این خدمت برای شما غیر فعال می‌شود.

در صورت پرداخت نکردن صورت حساب چه اتفاقی می‌افتد؟

زمانی که از اسنپ پی استفاده می‌کنید باید در موعد مقرر هزینه‌ها را تسویه نمایید. در صورت عدم پرداخت، اطلاعات کاربری شما به واحد نهاد‌های نظارتی ارسال و به عنوان کاربر بدحساب نامتان ثبت می‌شود. همچنین مبلغ 5 درصد هر ماه روی حساب شما می‌آید و در صورت پرداخت نکردن، هر ماه مبلغ پرداختی شما بالاتر می‌رود.

فعال کردن سرویس به صورت آزمایشی در اسنپ

اسنپ سال گذشته به صورت آزمایشی این خدمت را به 4 میلیون کاربر ارائه داد. این افراد می‌توانستند در شروع ماه خرید مورد نظر خود را انجام داده و در انتهای ماه پول آن را پرداخت نمایند. در ابتدای ماه خدماتی برای این گروه باز می‌شد و در آخر ماه این افراد می‌توانستند به صورت نقد و یا اقساط آن را پرداخت نمایند.

اعتباری که به این افراد داده می‌شود بدون نیاز به هیچ مدرک و ضمانتی است. در شروع ماه این سرویس فعال شده و تنها تا انتهای ماه اعتبار دارد و بعد از آن از بین می‌رود. این کار با توجه به اعتماد و اعتبار افراد به آنها داده می‌شود. در این مدت آزمایشی، اسنپ توانسته به سریع ترین و راحت ترین شیوه‌های پرداخت در میان کاربران تبدیل شود. همچنین استقبال کاربران از این سرویس بسیار بی سابقه بوده و تجربه جدیدی برای کاربران ایجاد کرده است.

جمع بندی

سرویس اعتباری اسنپ امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. با این سرویس شما راهی برای خرید بدون پرداخت آنی پیدا می کنید. از این اعتبار می توانید برای خرید غذا، هزینه سفر، سفارش از سوپر مارکت و خدمات اسنپ دکتر استفاده نمایید. این سرویس برای کاربران خاص فعال شده و مورد استقبال قرار گرفته است. اگر کاربر فعال و خوش حسابی هستید می‌توانید از مزایای سوپراپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. امروز خرید کنید و در انتهای ماه مبلغ آن را پرداخت نمایید.

https://snapp.ir/snapp-credit/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه